În domeniul fashion, 57% din angajaţi sunt femei, din care 2.000 ocupă chiar poziţii de top management. Între acestea, se află şi invitata noastră la videoconferinţa Tranzit dedicată femeilor, Laura Simion, director de logistică LC Waikiki. „Între doi candidaţi, va cântări mai greu unul care este familist. Cel care are deja responsabilitatea familiei va înţelege mult mai bine cum să-şi formuleze deciziile.“ Laura Simion este de părere că femeile sunt oricum mai sârguincioase, mai atente şi mult mai planificate. În plus, sunt înzestrate, spre deosebire de bărbaţi, şi cu abilităţi multitasking. „Cei mai eficienţi angajaţi din compania mea, dar cred că şi din altele, sunt mamele, cu soţi şi copii acasă, care, nu numai că au grijă şi de bunici, ci desfăşoară şi activităţi de voluntariat. Acestea ştiu să îşi împartă timpul cel mai eficient. Aceste mari calităţi ale femeilor – empatia şi instinctul – cresc odată cu maternitatea. De aceea, nu văd niciun motiv pentru care femeile căsătorite, cu copii, să fie discriminate“, întăreşte Dana Manns, managing partner CTE Trailers, care, la rândul său, se bucură chiar că lucrează majoritar cu bărbaţi. „Dacă bărbaţii văd în femei respect, competenţă, uneori blândeţe şi căldură, lucrează foarte bine cu ele. Nu am simţit lucruri negative din partea lor, dar am şi avut forţa să recunosc când nu ştiu ceva şi să cer ajutorul. Iar asta lor le place foarte mult.“