Asociația Federală de Expediere și Logistică raportează volume record pe transportul de grupaj, ce duc la un blocaj de capacitate atât pe transporturile B2B, cât și pentru cele B2C.
Volumele de expediții în transportul de marfă generală au crescut cu până la 20% în martie și aprilie 2021 comparativ cu aceeași perioadă din 2020, în unele cazuri chiar mai mult, după cum arată datele asociației germane Bundesverband Spedition und Logistik (DSLV). Pentru că volumele sunt foarte mari, angajamentele de performanță, în special cerințele privind livrările la termen, ar putea fi îndeplinite în prezent numai cu schimburi de ture regulate și lucrări în zilele de sâmbătă în depozitele de marfă generală. În plus, organizarea activității oamenilor trebuie adaptată la măsurile legate de protecția împotriva virusului corona și la tulpinile acestuia în continuă schimbare, motiv pentru care costurile de personal cresc mai rapid decât vânzările. „Tendința globală a blocajelor pe lanțul de aprovizionare continuă astfel și cu transporturile logistice ale sistemului național”, spune Frank Huster, directorul general al DSLV. „Dezvoltarea pozitivă a unui număr tot mai mare de transporturi poate, în condițiile actuale, să devină și călcâiul lui Ahile pentru rețelele de marfă generală“, a continuat acesta. În 2020, numărul de transporturi a rămas la un nivel deja ridicat al anului precedent, cu 119 milioane de bucăți livrate între 30 și 2.500 de kilograme fiecare. Creșterea continuă și se așteaptă până la 130 de milioane de expedieri pentru 2021.
Sursa foto: 24plus