Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vehiculele comerciale Volkswagen și Argo AI încep testele internaționale de conducere autonomă

Cu dezvoltarea deja în desfășurare, primele prototipuri de conducere autonomă bazate pe viitorul ID. BUZZ va începe operațiunile la München în această vară. Acesta marchează o etapă importantă în colaborarea internațională a grupului, care, prin Volkswagen Vehicule Comerciale, facilitează dezvoltarea tehnologiei de conducere autonomă de nivel 4 pentru autoutilitare cu conducere automată. Vehiculele comerciale ușoare sunt primele la care se poate aplica condusul autonom. „ID. BUZZ urmează să faciliteze desfășurarea comercială a serviciilor de transport și livrare începând cu 2025”, a explicat directorul de divizie Christian Senger. „În anumite orașe, clienții vor putea avea un vehicul cu conducere automată care să-i ducă la destinație. Livrarea mărfurilor și pachetelor va fi, de asemenea, mult mai ușoară prin intermediul serviciului nostru de conducere autonomă.-”

Pentru integrarea tehnologiei în ID. BUZZ AD complet electric, Volkswagen Vehicule Comerciale a fondat o divizie dedicată și a colaborat cu Argo AI, compania americană cu platformă tehnologică de vehicule autonome, care dezvoltă sistemul de conducere automată. La începutul acestui an, Argo și-a integrat sistemul de conducere automată cu un prototip de vehicul Volkswagen pentru a începe testarea în Germania. Credem că Argo AI are cea mai mare amprentă de testare de auto-conducere urbană, cu operațiuni în 6 orașe din Statele Unite”, a declarat Bryan Salesky, fondator și CEO, Argo AI. „Suntem încântați să începem testarea sistemului nostru de auto-conducere pe drumurile europene, pe baza lucrărilor inițiale pe care le facem acum la o nouă pistă de testare pe care am construit-o lângă aeroportul din München.”

Atât vehiculele comerciale Volkswagen, cât și Argo AI consideră că utilizarea unei combinații de senzori – inclusiv lidar, radar și camere – este esențială pentru o capacitate de conducere autonomă sigură. Argo AI a lansat recent noul său senzor lidar, Argo Lidar, care îi permite să vadă obiecte de la 400 m distanță. Noul lidar are capacitatea de a detecta cea mai mică particulă de lumină – un singur foton – care este cheia pentru detectarea obiectelor cu reflectivitate redusă. „Această tehnologie va fi integrată în sistemul de conducere automată a vehiculelor cu conducere autonomă ale vehiculelor comerciale Volkswagen”, a spus Salesky.

Există, de asemenea, planuri concrete pentru utilizarea comercială a viitoarei tehnologii pentru furnizorii de servicii de transport. Filiala Volkswagen Group, MOIA, va deveni în 2025 primul utilizator al ID. BUZZ AD de conducere automată. „MOIA are o vastă experiență în domeniul serviciilor de mobilitate și al managementului flotei. Într-un timp foarte scurt, am înființat cel mai mare serviciu de călătorie complet electric din Europa și am oferit mobilitate pentru milioane de pasageri. Aducem această expertiză în cooperarea cu vehiculele comerciale Volkswagen și Argo AI. Hamburg va fi primul oraș care va oferi un serviciu autonom de ridepooling cu un act de identitate Buzz”, a declarat CEO Robert Henrich. MOIA este cel mai mare furnizor de partajare din Hamburg și are în prezent 1.200 de angajați. Conducerea autonomă este un pas important pe calea de creștere a companiei.

Articole similare

Ad