Combinația Super EcoCombi (SEC), constând dintr-un autotractor și două semiremorci de 13,6 m conectate printr-un dolly, nu este eligibilă deocamdată să circule pe drumurile publice. Aceasta este concluzia unei cercetări realizate de RDW și de SWOV (Institutul pentru Cercetare Științifică referitoare la Siguranța Rutieră), care au analizat, în numele Ministerului Infrastructurii și Managementului Apei din Olanda, cerințele tehnice pentru vehicule și riscurile în trafic.
SEC poate transporta aceeași cantitate de marfă ca două combinații normale de 16,5 m, reducând astfel emisiile de CO2 și îmbunătățind eficiența transporturilor. În Suedia și Spania au loc teste pe drumuri publice cu această combinație și în Finlanda ea este deja acceptată. Iar sectorul transporturilor din Olanda, cu sprijinul guvernului, a avut inițiativa de a testa și el SEC, pentru a vedea dacă există posibilitatea de a-l folosi în mod curent pe șoselele din această țară.
Înainte de primul test combinația a trecut prin teste extensive pe pista RDW din Lelystad, iar SWOV a realizat studii referitoare la siguranța pe șosele. Conform RDW, rezultatele ambelor cercetări sunt insuficiente pentru a se permite testarea SEC, în configurație cu axe rigide, pe ruta solicitată (Venlo-Maasvlakte), deoarece riscurile pentru siguranța traficului sunt prea mari. În plus față de îmbunătățirile tehnice care trebuie testate din nou, este nevoie și de o altă cercetare legată de vizibilitate, iar cele două ar putea duce la modificări ale vehiculelor.
Asociația olandeză de transport și logistică TLN nu se aștepta ca SEC să nu poată începe a doua fază a testării, dat fiind faptul că are mult potențial de reducere a emisiilor de CO2. Câțiva dintre membrii săi au investit mult efort și multă energie în procesul testării și tocmai de acea TLN se va angaja în discuții cu toate părțile implicate, pentru a determina dacă și când poate începe un alt test.