Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

P3 Logistic Parks, cea mai mare creștere în rândul brandurilor din industria europeană de real estate

P3 Logistic Parks (P3) a primit anul acesta două premii, în cadrul celei de-a treisprezecea ediții a studiului Real Estate Brand Value organizată de INSTITUTUL EUROPEAN AL BRANDURILOR DIN INDUSTRIA DE REAL ESTATE. Comparativ cu anul trecut, proprietarul și dezvoltatorul pe termen lung de proprietăţi logistice a înregistrat cea mai mare evoluție în ceea ce privește reputația brandului, la toate categoriile și dintre toate țările participante, fiind, astfel, gratificat cu premiul „Cea mai mare creștere a unui brand”. În plus, P3 a primit, pentru a treia oară consecutiv, titlul de „Cel mai bun dezvoltator de logistică din Europa de Sud”.

„În ultimii ani, ne-am concentrat foarte mult pe a atinge un ritm dinamic de creștere și am investit în mod constant în noi locații și în extinderea portofoliului de active. Acest lucru ne-a permis să ne consolidăm în mod semnificativ prezența în Europa. Însă, mai presus de orice, datorăm acest premiu echipei noastre extraordinare, care și-a asumat angajamentul de a rămâne aproape nu doar de clienți, ci și de comunitățile în care ne aflăm. Cei 200 de experți ai P3 acordă o importanță deosebită promisiunilor companiei, atât în ceea ce privește calitatea proprietăților logistice pe care le dezvoltăm, cât și în modul în care relaționăm cu clienții, oferind servicii complete, de la A la Z, cu măiestrie și umanitate”, a declarat Sönke Kewitz, Director General P3 Logistic Parks Germania.

În fiecare an, Institutul European al Brandurilor din Industria de Real Estate cu sediul în Berlin recunoaște cele mai puternice companii din această industrie pentru realizările lor în gestionarea prezenței și poziționarea lor pe piață prin premiul REAL ESTATE BRAND AWARD. Mai bine de 109.000 de experți din industrie analizează peste 1.400 de branduri active pe 45 de piețe europene. Opiniile acestora servesc drept fundament pentru cel mai important studiu european cu privire la valoarea brandurilor din industria de real estate, care a aniversat în 2021 cea de-a treisprezecea ediție consecutivă.

Articole similare

Ad