Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Holcim lansează „ECONCEPT – Materiale pentru viață”

Compania Holcim lansează ECONCEPT, un nou model de business dezvoltat în colaborare cu agenția de comunicare digitală Ideologiq. Noua abordare dă tonul tranziției către sustenabilitate pentru întreaga industrie a construcțiilor, propunând un ansamblu de soluții, servicii și sisteme de clasificare a materialelor, menit să accelereze construcțiile verzi în România.

În categoria ECOSoluții, din ansamblul de instrumente pus la dispoziție pe piața românească, Grupul Holcim lansează două categorii majore de materiale verzi: ECOPact, prima gamă de betoane verzi din industrie și respectiv ECOPlanet, noua generație de ciment verde.

Clasa climatică A a celor două categorii de produse este indicată prin Eticheta Verde, prima scală din industrie de auto-evaluare a performanței climatice, creată de Holcim.

Ansamblul de instrumente pentru sustenabilitate vizează conservarea resurselor naturale, transformarea deșeurilor în resurse și reducerea amprentei de dioxid de carbon, susținând tranziția către o lume care protejează viața planetei.

„În calitate de lider global în industria de construcții, compania Holcim joacă un rol esențial în abordarea crizei climatice. Tocmai de aceea, ne-am alăturat la nivel global celor peste 300 de companii care și-au luat angajamentul Net Zero și am aderat la dezideratul limitării încălzirii globale la 1,5 grade Celsius, având obiective clare, stabilite pe baze științifice. ECONCEPT, noul model de business propus de Grupul Holcim România, realizat în linie cu angajamentul Net-Zero asumat la nivel internațional, are la bază o ofertă integrată de produse și soluții ECO prin care ne propunem să accelerăm tranziția către un mediu construit mai verde și astfel să contribuim la creșterea calității vieții oamenilor”, a declaratAndreea Nicolae, Marketing & Communication Manager Holcim România.

Articole similare

Ad