Pornind de la evolutia pozitiva din 2013, evidentiata de lansarea de produse inovatoare, crearea de experiente de brand interesante, consolidarea parteneriatelor de afaceri si valoarea adaugata oferita de serviciile After-Sales, Boris Billich, CEO Mercedes-Benz Romania impartaseste viziunea si asteptarile sale pentru noul an.
Incepand cu iunie 2013, domnul Boris Billich a preluat pozitia de CEO si Presedinte al Mercedes-Benz Romania.
Ca prognoza pentru noul an, Boris Billich prevede o usoara crestere a cotei de piata, atat in segmentul premium, cat si pe piata auto, in general. Prin strategii dedicate, Mercedes-Benz Romania isi propune sa atinga cele mai bune rezultate si sa consolideze pozitia companiei in toate segmentele.
“In 2014 ne asteptam ca tot mai multi clienti sa opteze pentru achizitionarea unui autovehicul nou sau a unuia rulat. In acest sens, ne-am propus sa facem din 2014 un an chiar mai bun la nivel de vanzari si servicii post-vanzare. Suntem increzatori ca strategia noastra va conduce la o crestere a satisfactiei si a fidelizarii clientilor si, in consecinta, la cresterea cotelor noastre de piata. In plus, am intalnit in Romania o echipa puternica si dedicata, iar impreuna suntem determinati sa depunem toate eforturile pentru ca si in 2014 sa furnizam servicii de inalta calitate si produse de clasa mondiala”, a declarat domnul Boris Billich, CEO al Mercedes-Benz Romania.
In cazul comercializarii camioanelor, Mercedes-Benz Romania a crescut cu succes cota de piata cu pana la 20%, imbunatatindu-si pozitia in clasamentul pietei de pe locul 4 pana pe locul 2. Volumul ridicat de vanzari ale noilor modele Actros si, in special, ale camioanelor Euro VI, reprezinta doar unul dintre indicatorii evolutiei pozitive. Mercedes-Benz Romania este pregatita sa mentina aceleasi rezultate bune si in acest an, cu o gama complet noua de camioane din toate segmentele: Antos, Arocs si Atego.