Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

A început numărătoarea inversă pentru ID electric Buzz!

Premiera mondială a modelului ID. BUZZ la Salonul Auto de la Detroit în ianuarie 2017 a declanșat o reacție senzațională în întreaga lume. Reacțiile pozitive au făcut posibilă o singură decizie: conceptul trebuia să fie transferat în producție completă. Au urmat 5 ani de muncă intensă de dezvoltare.

Prin urmare, Volkswagen activează numărătoarea inversă pentru o dublă premieră mondială: pe 9 martie, Bulli-ul complet electric va porni simultan fără emisii ca și ID. Buzz (cu 5 locuri) și Buzz Cargo (van).

Volkswagen Vehicule Comerciale trece în prezent prin faza finală a testelor pentru ID. Buzz. În acest moment, flota de pre-producție face turul Europei. Este vorba de teste finale în condiții de zi cu zi între Barcelona, Paris, Londra, Amsterdam, Copenhaga, Hamburg și Hanovra. Kai Grünitz, șeful departamentului de dezvoltare a vehiculelor la Volkswagen Vehicule Comerciale: “Înainte de a începe producția completă a modelului ID. Buzz, aceste teste finale cu vehicule care corespund practic specificațiilor de producție completă ne oferă informații indispensabile pentru reglajul final.”

Design expresiv nou, inspirat de emblematicul T1

ID. Buzz este prezentat acum doar ușor deghizat. Devine astfel vizibil faptul că designerii au transferat cu rigurozitate stilul concept-car din 2017 în versiunea de serie din 2022 – asemănările sunt de neratat. Atât ID. Buzz se inspiră, de asemenea, din elementele stilistice ale legendarului T1, Bulli-ul original.

Aceste elemente includ consolele extrem de scurte ale caroseriei vehiculului, utilizarea maximă a spațiului pe o amprentă minimă, divizarea clasică a designului caroseriei vehiculului într-un nivel superior și inferior, plus fața inconfundabilă cu forma sa în V. Și, la fel ca și în cazul Bulli-ului original, ID. Buzz are și el tracțiune spate.

ID. Buzz dă o nouă față automobilismului electric. Ceea ce a fost creat este o mașină fără rival, deoarece ID. Buzz nu se bazează pe compromisul unei platforme cu tracțiune multiplă, ci este un Bulli electric de la zero. Ambele versiuni ale lui ID. Buzz, fie că este vorba de microbuz sau de van, sunt indicii că proprietarii lor au luat o decizie inteligentă în materie de mobilitate, cu ajutorul căreia atât utilizatorii privați, cât și cei din mediul de afaceri pot contracara schimbările climatice.

Conceptul electric modular permite un grad ridicat de agilitate

În ceea ce privește ingineria, noua linie de modele se bazează pe kitul de propulsie electrică modulară MEB (Modular Electric Drive Kit) al Grupului Volkswagen. Ambele ID. Buzz se lansează în acest an cu o baterie litiu-ion de înaltă tensiune care asigură un conținut energetic brut de 82 kWh (net: 77 kWh).

Bateria alimentează un motor electric de 150 kW, care este integrat în puntea spate, pe care o și antrenează. Viteza maximă este limitată electronic la 145 km/h. Cifrele oficiale privind autonomia nu sunt încă disponibile. De fapt, noul ID. Buzz este un vehicul foarte agil.

Pe de o parte, motorul electric își acumulează cuplul maxim de 310 Nm de la o pornire de pe loc. Iar pe de altă parte, acestor componente dinamice li se alătură caroseria vehiculului care are un centru de greutate foarte jos, deoarece bateria este amplasată bine jos, în podeaua sandwich. În virtutea designului său, modelul ID. Buzz are un alt avantaj: cercul de întoarcere al Bulli-ului electric este de nu mai puțin peste 11 m.

VW pune la dispozitie soluții inteligente de încărcare: cu ajutorul celui mai recent software ID., linia de modele va oferi în viitor și funcția “Plug & Charge”. Cu ajutorul acestei funcții, sistemul ID. Buzz se autentifică la stațiile de încărcare rapidă ale mai multor furnizori (DC) prin intermediul conectorului de încărcare, schimbând în acest fel toate datele necesare cu acesta – un aranjament mult mai convenabil.

Și va exista o altă funcție nouă: încărcarea bidirecțională. Această tehnologie deschide un nou spectru de posibilități. Un exemplu, de acum înainte va fi posibil să se stocheze în ID excesul de energie de la panourile solare ale unei case și de a o reintroduce în casă seara, pentru a fi independent chiar și fără soare.

Articole similare

Ad