Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mercedes-Benz Trucks prezintă camionul pe bază de hidrogen GenH2 la IAA Transport 2022

Mercedes-Benz Trucks și-a exprimat intenția de a-și extinde gama de vehicule pentru a include camioanele produse de serie cu pile de combustie pe bază de hidrogen GenH2, prezente la IAA Transport 2022 din Hanovra. Acestea pot fi o soluție mai bună pentru transportul unor sarcini mari pe distanțe lungi și, în special, în privința costului total de proprietate.

Necesitatea unei alternative pentru transport cu zero emisii de carbon ține de dezvoltarea unei infrastructuri specifice și de disponibilitatea energiei verzi. Mercedes-Benz Trucks consideră că pot fi îndeplinite aceste cerințe, într-un timp scurt, doar cu ajutorul energiei verzi și al hidrogenului verde.

Primul prototip al camionului Mercedes-Benz GenH2 cu pile de combustie pe bază de hidrogen a fost supus unor programe riguroase de testare încă de anul trecut, atât pe pista de testare internă, cât și pe drumurile publice. În dezvoltarea transportului pe bază de hidrogen, Mercedes-Benz Trucks preferă hidrogenul lichid și estimează o autonomie de aproximativ 1.000 de kilometri.

Inginerii de dezvoltare de la Daimler Truck au dezvoltat camionul GenH2 pe caracteristicile camionului convențional Mercedes-Benz Actros pentru transport pe distanțe lungi în ceea ce privește sarcina utilă, autonomia și performanța. Obiectivul este de a oferi o variantă de serie a camionului GenH2 cu o sarcină utilă de 25 de tone la o greutate totală brută a vehiculului de 40 de tone. În versiunea de serie a camionului GenH2, sistemul de pile de combustie va furniza 2 x 150 kilowați, iar bateria va procura temporar o putere suplimentară de 400 kW.

În ceea ce privește infrastructura, Daimler Truck colaborează cu diverse companii (IVECO, Linde, OMV, Shell, Total Energies și Volvo Group) pentru a pune la dispoziție stații de alimentare cu hidrogen de-a lungul principalelor rute de transport din Europa.

Articole similare

Ad