Compania a inaugurat un depozit în a cărui automatizare s-au investit 43 de milioane de euro, soluția tehnică incluzând un robot, 28 stații de picking și 432 de roboți tip shuttle. Datorită acestora capacitatea de procesare crește de la 100 unități/oră în cazul operării manuale până la peste 300 de unități/oră și se poate ajunge la 500.
Iar cei 10 km de bandă transportoare permit ca oamenii să meargă mai puțin și activitățile să fie deci mai structurate. Capacitatea de livrare rapidă (în aceeași zi în București, inclusiv în weekend, și a doua zi în țară) va crește la 500.000 de colete pe zi, consolidarea este mai bună (crește numărul de produse dintr-un colet), iar prețul de livrare nu crește, deși costurile cu energia sunt mai mari.
Automatizarea nu duce la scăderea numărului de angajați – dimpotrivă. Doar că personalul devine tot mai specializat, pentru a supraveghea activitatea roboților.
Întreaga tehnologie IT folosită în prezent de eMAG este dezvoltată în România și constă din 200 de sisteme conectate.
De toate aceste investiții în infrastructura logistică este nevoie și pentru a extinde gama de produse comercializate, și implicit cifra de afaceri. În prezent eMAG are în portofoliu circa 13.000.000 de produse, față de 5.000 în 2010. Pentru comparație, într-un supermarket sunt 60.000-70.000 de produse, într-un mall 300.000-500.000 și pe Amazon 300.000.000, deci mai este loc de creștere, iar pentru asta e nevoie de infrastructură logistică.