Simplify, ecosistemul de business pentru magazinele online, anunță o nouă serie de investiții, a căror valoare se ridică la peste 1.000.000 euro. Printre zonele vizate, se numără automatizarea și digitalizarea. De curând, au fost implementate noi sisteme de automatizare a proceselor logistice și au fost achiziționate conveioare, precum și alte echipamente care să contribuie la eficientizarea operațiunilor de pregătire a comenzilor pentru magazinele online. Implementarea noilor sisteme și funcționalități din depozitul Simplify a fost realizată de către Dasstec, producător de soluții de automatizări inovative prin ioT.
Investițiile dedicate zonei de digitalizare și automatizare se ridică la 700.000 EURO, sumă alocată din fonduri proprii. Astfel, compania KLG România a investit într-o platformă digitală destinată clienților, care oferă magazinelor online un acces facil la informații despre toate tipurile de transport, trasabilitatea comenzilor, aspecte financiare, precum și informații legate de depozitarea mărfurilor.
Prin implementarea noilor sisteme de automatizare a proceselor – conveioare, lift pentru etajele platformei, suplimentarea punctelor de validare, precum și a sistemului de comunicare de tip VoCoVo care facilitează modul de pregătire al comenzilor – magazinele online beneficiază de un timp mai mic de colectare şi a pregătirii comenzilor. Astfel, lead time-ul Simplify poate să scadă până la 30 de minute iar capacitatea curentă de procesare crește la aproximativ 9.000 comenzi pe zi, contribuind la îmbunătățirea și reducerea timpilor de livrare către clientul final.
„În momentul de față, prin serviciul Simplify, suntem singurul furnizor de 3PL din România care oferă servicii integrate de e-fulfillment și care a investit într-o astfel de soluție de automatizare a fluxurilor logistice din depozit, exclusiv pentru segmentul de e-commerce. Suntem mândri că întregul proces de dezvoltare și implementare al acestei soluții a fost realizat împreună cu partenerii noștri Dasstec și Crosspoint. Proiectul va presupune mai multe faze de dezvoltare, precum integrarea de sisteme de sortare a comenzilor pregătite sau dezvoltarea sistemul de transport a cutiilor, prin funcționalități de selectare a produselor din platformă cu semnale luminoase. Obiectivul nostru este să le oferim magazinelor online timpi de procesare din ce în ce mai scurți, de aceea, în prezent, ne aflăm în plin proces de identificare a altor procese de automatizare și a altor tipuri de pregătire mult mai eficiente concentrându-ne pe lansarea de noi servicii precum cel de dropshipping” declară Carmen Vasilescu, Logistics Director.
O altă investiție recentă a companiei se ridică până la suma de 350.000 EURO și reprezintă implementarea unor noi sisteme verzi care să contribuie la reducerea emisiilor de CO2. Astfel, au fost montate noi panouri solare pe acoperișul spațiului logistic principal din Bolintin-Deal, care acoperă aproximativ 40% din energia consumată anual și echivalează cu plantarea a 1.600 de copaci.
În prezent, numărul de comenzi procesate de Simplify este de peste 30.000 pe lună. Printre clienți se numără companii precum Sneaker Industry, Fashion Lifestyle & Distribution, Sport Couture, GBB, Senses. Portofoliul de clienți Simplify a crescut cu 15%, de la începutul anului, clienții beneficiind de întregul ecosistem de business: de la transport pentru aprovizionare, la toate aspectele care țin de logistică – recepția produselor, depozitare, servicii cu valoare adăugată (pachete de tip bundle, ambalare specială, etichetare sau re-etichetare), pregătirea comenzilor, logistica retururilor.