Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Alpha Bank România completează demersurile CFR Călători prin implementarea unor soluții noi de plată

În urma finalizării unor proceduri de achiziție publică, operatorul național feroviar, CFR Călători și una dintre instituțiile financiare care a inovat sectorul bancar românesc, Alpha Bank România au încheiat acorduri pe termen lung pentru accesibilizarea și simplificarea procesului de plată a legitimațiilor de călătorie prin mijloace electronice.

Prin serviciul e-commerce oferit de Alpha Bank România, clienții CFR Călători vor putea cumpăra online legitimațiile de călătorie în tren, așa cum și prin aplicația Alpha PhonePOS care permite plata cu card bancar.

Începând din această lună, legitimațiile de călătorie online se pot achiziționa, oricând, până la ora de plecare din stația de îmbarcare pentru toate trenurile, precum și în tren rapid și sigur cu card bancar sau orice alt dispozitiv inteligent de plată de tip contactless.

În plus, Alpha PhonePOS – completează programul implementat de CFR Călători privind creșterea digitalizării și accesibilizării transportului feroviar de călători.

De asemenea, plățile online a legitimațiilor de călătorie obținute prin aplicația CFR Călători disponibilă web sau descărcabilă gratuit din Google Play, App Store, Huawei AppGallery pentru sistemele de operare Android și iOS se face acum mult mai ușor cu o creștere a ratei de aprobare/ securizare prin Click4pay (salvarea în siguranță a cardului în aplicația de plată).

În cadrul unui proiect pilot, soluția Tap to Phone, furnizată de Alpha Bank România a fost testată cu succes, iar ulterior a fost extinsă la nivelul întregului personal de tren.

“Cerințele pasagerilor ne impulsionează în oferirea unor servicii mai bune și fiabile, astfel ne adaptăm constant noilor tendințe digitale. Partenerii noștri, Alpha Bank România, ne sprijină în îmbunătățirea gradului de digitalizare a serviciilor oferite prin implementarea unor soluții noi și moderne, menite să facă experiența călătoriei cu trenul mai plăcută. Simplificarea procesului de plată la achiziția online cu cardul, precum și extinderea utilizării dispozitivelor mobile în activitatea comercială a personalului de tren reprezintă încă un pas pe care CFR Călători îl face în procesul digitalizării și al creșterii accesibilității la transportul feroviar de călători”, a declarat Traian Preoteasa, Directorul General CFR Călători.

“Ne bucurăm că am putut sprijini operatorul național de transport feroviar de călători prin oferirea unor soluții moderne de plată. Contribuim astfel la strategia partenerilor noștri de creștere a gradului de digitalizare a serviciilor oferite și ne consolidăm poziția pe piața soluțiilor de plată. Nivelul de utilizare a plăților digitale depinde de infrastructura pe care consumatorii o au la dispoziție și suntem încântați că soluția noastră inovatoare de tip Tap to Phone va fi extinsă pe toate rutele deservite de CFR Călători”, a adăugat Sergiu Oprescu, Președintele Executiv Alpha Bank România și Directorul General Rețelei Internaționale Alpha Bank.

Articole similare

Ad