AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Amenda de pana la 500.000 de euro pentru transportatorii care nu respecta salariul minim din Germania

Potrivit noii legi care impune plata unui salariu minim brut de 8,5 euro pe ora pentru toti angajatii din transport si expeditii care desfasoara orice activitate pe teritoriul Germaniei, expeditorii si logisticienii germani vor trebui sa garanteze si sa depuna documente care sa certifice faptul ca subcontractorii sai, indiferent de nationalitate, au acest salariu minim stabilit in Germania. Altfel, companiile germane subcontractoare sunt pasibile de plata retroactiva a taxelor sociale si a unei amenzi de pana la 500.000 de euro.
 

Potrivit aceleiasi legi, orice companie germana primeste o amenda de cel putin 2.500 de euro, nu mai poate oferi servicii publice pana la remedierea situatiei.
In plus, clientul va trebui sa se asigure ca la bordul vehiculului subcontractat se gasesc toate documentele necesare de transport, cum ar fi copia conforma a licentei de transport, sau autorizatia de transport. Tot clientului care comanda servicii de transport i se cere sa se asigure ca soferii necomunitari respecta legislatia germana in domeniul muncii. Daca aceste cerinte nu sunt indeplinite, clientul este autorizat sa refuze incarcarea marfii, mai ales ca acestuia i se cere sa acorde compensatii pentru orice pagube produse ca urmare a nerespectarii cerintelor de mai sus.
Cei care tranziteaza aceasta tara vor trebui sa aiba la bord un document in acest sens – o declaratie pe proprie raspundere sau un contract de munca vizat care sa ateste ca pe perioada pe care soferul o petrece pe teritoriul Germaniei este platit cu salariul minim stabilit de legea germana.

Alte stiri pe aceeasi tema:

Germania dicteaza plata unui salariu de 8,5 euro/ora soferilor romani care tranziteaza Germania

Salariul minim impus in Germania nu ia in calcul si diurna

Transportatorii polonezi cer Comisarului European pe Transporturi sa intervina pentru anularea legii germane

Expeditorii germani, suparati ca au raspundere legala impreuna cu subcontractorul de transport angajat

Articole similare

Ad