Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Anglia se confrunta cu cea mai mare criza de personal din ultimii 30 de ani

Piata de logistica se confrunta cu o criza a fortei de munca fara precedent, care ridica preturile si reduce flexibilitatea operationala, potrivit unui studiu realizat de Lloyd intre liderii britanici ai companiilor de logistica si de recrutare.
Leigh Anderson, directorul general al Bis Henderson Recruitment, a declarat delegatiilor de la evenimentul Multimodal 2019 de la Birmingham de saptamana trecuta ca, in cei 30 de ani de recrutare de personal in lantul de aprovizionare „aceasta este cea mai mare criza din ultimii 30 de ani".

Peter Ward, CEO al Asociatiei britanice de depozitare (UKWA), a declarat ca a fost „foarte, foarte ingrijorat“ de lipsa fortei de munca in depozit, in timp ce Duncan Buchanan, directorul politicii pentru Anglia si Tara Galilor la Asociatia pentru transportul rutier, a subliniat actuala „situatie a deficitului de soferi“.
Potrivit lui Anderson, mai mult de 25% dintre persoanele care lucreaza pe partea de aprovizionare la nivel global sunt in prezent la varsta de pensionare, iar aproximativ 45% dintre companii declara ca se lupta pentru ocuparea posturilor vacante.
Pauline Bastidon, seful politicii europene si biroul de la Bruxelles din cadrul Asociatiei Transportului de Marfa (FTA), a declarat ca membrii expeditorilor FTA au raportat ca, in timp ce deficitul de soferi din Marea Britanie a scazut in ultimele luni, acesta s-a inrautatit considerabil in Europa continentala. „Daca aveti ceva rapid de transportat, care nu a fost prevazut din timp sau daca aveti nevoie de capacitati suplimentare de transport intr-un timp relativ scurt, atunci este o problema", a spus ea Lloyd's Loading List.

Articole similare

Ad