Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Revista Logistică

logistica

Casele de expediții trebuie să își schimbe codul CAEN...
Discuțiile legate de preschimbarea certificatelor de înmatriculare a firmelor din expediții și logistică păreau să fie clare pentru toată lumea, odată ce Institutul Național de...
Citește mai mult
Portul Constanța, radiografia la scară a unei Românii sufocate
„La minister nu mai sunt specialiști în transport maritim....
Forță de muncă extracomunitară sau digitalizare?
În contextul crizei forței de...
Se caută alternative la congestia din portul Constanța
La trei luni de la începerea războiului din Ucraina, portul...
Dacia, o nouă normalitate în Supply Chain Automotive
Lipsa de componente electronice...
Cel mai modern hub din România
Inaugurarea mult așteptatei investiții FAN...
Cererea începe să scadă, și în consecință și tarifele
Companiile de transport maritim continuă să practice prețuri...
Pariul se pune pe cereale în 2022
Cu toate că există interes în acest sens, imensul trafic de containere care a acaparat portul Constanța în ultimele luni nu a transformat...
O invitație la Open Source
Patru nume mari, un proiect mare: Ancorarea...
Orașele mici, interesante și pentru investitorii mari
Alexandria Industrial Park va...
Premii pe fiecare segment de activitate
Premiile Tranzit pentru eficienta in logistica,...
Optimizare prin tehnologizare
Cu ocazia Galei Tranzit pentru operatorii de...
Criza maritima si aeriana se adanceste si schimba strategia de stoc a...
Efectele economice ale razboiului...
SOCEP isi diversifica portofoliul cu un terminal modern de cereale
Piata de logistica portuara continua sa fie marcata de un grad mare...
1 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 78
Ad
Ad
Ad