EDITORIAL
Lipsa de lichiditate nu poate evita insolvențele și falimentele
GALA TRANZIT
900 de oameni au împărtășit optimism și determinare la Gala Tranzit de la Cluj
2026: un an plin de provocări în privința legislației muncii, dar nu numai
Tot mai multe firme înțeleg avantajele imediate și pe termen lung ale certificărilor
DETAŞARE TRANSNAŢIONALĂ
Orele suplimentare, calculate raportat la remunerația minimă din statul de detașare
International Truck of the Year 2026
DAF XD și XF Electric au primit titlul de „International Truck of the Year 2026“
JURIDIC
Un nou val de îngrijorare în transporturi: pericolul vine din interior
TEST COMPARATIV
Volvo FH Aero cu I-Roll Stop/Start vs FH Clasic: 2 l de motorină în minus pe zi cu noul Volvo I-Roll Stop/Start
RCA
Modificarea legii vizează scăderea fraudei, creșterea controlului și responsabilizarea șoferilor
STATISTICI
DGPCI: Înmatriculările de camioane de peste 16 t țin pasul cu cele din 2024
ACCES LA PROFESIE
Sunt buna reputație și bonitatea un filtru real?
EVENIMENT
Schmitz Cargobull Oktoberfest: Un an peste așteptări în România
LEGISLAŢIE
Transport express: Tot ce trebuie să știți despre detarare
TRANSPORT EXPRESS
RMS Logistic: „Clienții au început deja să întrebe cum ne pregătim pentru 1 iulie 2026.“
Juridic: Legea franceză este mai severă cu vehiculele sub 3,5 t
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2025
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit