Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Revista Tranzit

tranzit

Termenele de plată fac diferența și în planul...
Chiar dacă toată lumea ar prefera ca tarifele de transport să fie reglate mai degrabă de piață, așa cum este normal, foarte mulți transportatori și chiar expeditori cu care am...
Citește mai mult
Asigurarea CMR prin LUTZ ASSEKURANZ – de ce?
Din experiența noastră, există unele lacune în acoperirea de...
Tarifele spot au scăzut în T4 2022. Urmează cele din contracte.
Barometrul realizat de Transport...
Creșterea veniturilor cu 30% și focus pe îmbunătățirea eficienței
Grupul Wielton a încheiat 2022 cu...
Mase maxime limitate la obținerea AST
OUG 2/2023, care modifică OG 43/1997 privind regimul drumurilor, plafonează masa totală maxim admisă (MTMA) pentru obținerea...
Urmează un an decisiv în aplicarea Pachetului Mobilitate
După un 2022 confuz, cu multe creșteri neașteptate ale...
ISCTR controlează întoarcerea camioanelor
O parte dintre transportatorii români s-au trezit la începutul...
Mai multe autorizații, pentru mai mulți doritori
Pentru 2023 au primit autorizații CEMT nu mai puțin de 644 de...
Piața de camioane a crescut cu 16%, iar cea de semiremorci cu 6%
În 2022 s-au înmatriculat...
Un an de referință și de consolidare
TH Trucks a încheiat anul trecut cu peste 850...
Cotă de piață de peste 17% în Europa
Harald Seidel este noul președintele executiv...
Un an cu multe provocări, dar și cu noutăți și satisfacții
Pentru Cefin Trucks, 2022 a fost...
Creștere peste creșterea pieței la vânzările de vehicule noi
2022 a fost un an bun pentru...
Vânzări cu 7% mai mari decât în 2021
MHS Truck & Bus a vândut în 2022 circa...
Cel mai bun an de după criză
2022 a fost caracterizat de instabilitate...
Cea mai mare creștere a cotei de piață dintre toți importatorii
2022 a fost, și pentru Renault...
1 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 177