Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Revista Tranzit

tranzit

Atenție la informație!
În urmă cu mai bine de 15 ani, am avut un interviu cu un manager al unei firme de producție care își transporta produsele proprii cu niște camioane deosebite. Încă de pe atunci...
Citește mai mult
100 de numere… Mergem mai departe
Dupa noua ani frumosi de munca intensa, presarati cu numeroase realizari, dar si cateva dezamagiri, am ajuns si la al 100-lea numar al...
Am implinit 100 de numere. Mergem mai departe!
Adrian Adamesteanu, marketing...
Feribotul catre Norvegia, acum mai accesibil
Color Lines, lider de piata pentru rutele de feribot catre...
Cool Carrier intra in productie
In martie, Krone a anuntat ca noua remorca Cool...
MOL Romania ramburseaza acciza motorinei din Slovenia
MOL Romania si Taxback.com au introdus serviciul de rambursare a...
Acordarea diurnei nu trebuie conditionata de performanta muncii
Pentru a nu aparea probleme de...
Impozitarea diurnei ar fi o masura abuziva
Ca urmare a zvonurilor potrivit carora fiscul ar putea impozita...
Fara taxa de tranzit, dar si fara tranzit
Dupa introducerea taxei de tranzit al Timisoarei de catre...
Criza a inmultit furturile si a dezechilibrat piata
Comenzile de transport s-au...
Transportul, un domeniu foarte expus
Sfarsitul lui 2008 a adus o diminuare a...
Vanzarile de masini si utilaje nu au scazut atat de dramatic
Criza economica nu a iertat nici...
Cat se poate de stabili pe o piata instabila
Toata lumea se astepta ca 2009...
100.000 de vehicule Schmitz pe drumurile Europei
Cresterea segmentului de transport de produse refrigerate si de...
Scopul si locul prestarii serviciului, importante in aplicarea TVA
De la inceputul acestui an, prestarile de servicii se impoziteaza...
Exporturi mai putine la inceput de an
Desi unele voci spuneau ca de la inceputul...
Saracie mare pe piata de flori
Martie este luna martisorului, luna florilor,...
1 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183