Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Revista Tranzit

tranzit

Lipsa de lichiditate nu poate evita insolvențele și...
Transportatorii europeni traversează cea mai dificilă criză din ultimii 10 ani. Iar dacă românii au jucat bine până acum cartea Pachetului Mobilitate, pericolul recesiunii...
Citește mai mult
Ce metode folosesc transportatorii pentru a-si pastra soferii in firma
Plecarea angajatilor, in special...
Doar 1,25% dintre someri aleg sa lucreze in transporturi!
Mult prea putini someri aleg sa lucreze in sectorul transporturilor...
Echipari de varf, „impachetate” in servicii „all inclusive”
Dupa nici doua luni de lansare a...
10 camioane electrice, in teste la clienti
In contextul in care Tesla face...
Ekol vrea sa investeasca in portul Constanta
Ekol este a doua companie de...
Primul tren romanesc Oradea-Germania
In conditiile crizei de soferi cu care se...
Exporturile raman in continuare la pamant
Pe Bursa TimoCom, exporturile...
Truck&Bus continua si in 2018
Actiunea de control Truck&Bus, initiata de TISPOL (Organizatia Politiei Rutiere Europene) si desfasurata in toate statele membre continua...
Renault accelereaza electrificarea utilitarelor
Luna trecuta Renault a lansat...
Pasiune pentru calitate in transport si constructii
In Romania nu este deloc...
Primele camioane din noua editie limitata MAN livrate in Romania
La jumatatea lui februarie in...
Prime pentru casarea utilitarelor usoare
In premiera pentru programul...
Farmecul discret al burgheziei
Ultimul „test de 1.000 de puncte”...
Se mai pot face multe pentru cresterea sigurantei tranzactiilor
Cand vine vorba de siguranta...
Declararea incidentelor este un serviciu oferit transportatorilor, nu o...
Dan Cotenescu, directorul general...
Multi transportatori nu dau atentie scorului
Scoringul pe BT este constituit din patru scoruri, iar cel care...
Transparenta este o posibilitate, nu o obligatie
Dan Cotenescu este de parere ca solicitarea cazierului...
1 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 191