EDITORIAL
E prioritara clarificarea diurnei pentru soferi
VIDEO-CONFERINTA Tranzit
Relocarea activitatii in vest nu este la indemana oricui
Diurna trebuie inclusa in salariu si dedusa din baza de impunere
Pachetul Mobilitate 1
Daca un singur amendament trece, intervine procedura de conciliere
ANALIZA
Motive justificate pentru a infiinta o firma de transport in Germania
STRATEGIE Arin Express
Expansiunea continua in ciuda contextului corona-economic
INTERVIU Thomas Hilse, Presedinte Iveco Brand
„Suntem de neoprit!”
DOSAR
Lucratorii sezonieri romani, intre ciocan si nicovala
SPECIAL CONSTRUCTII
FPSC: Incep sa se culeaga roadele introducerii OUG 114/2018
Recrutare: Vom avea nevoie in continuare de lucratori asiatici
Industrial Construct: „Daca am construi macar 50% din cat ar fi nevoie, dezvoltarea tarii ar fi mult mai rapida.“
Sav Pin Trans: Constructiile bat acum transportul
Piata vehicule: Specializatele merg inainte, dar finantatorii le pot pune piedici
Schmitz Cargobull: Crestere de peste 25% fata de 2019
CTE Trailers: Piata creste, la fel si complexitatea si gradul de specializare
ARCTIC VAN TEST 2020
Tehnologie, conectivitate, eficienta
TEST DRIVE
La volanul Tatra Buggyra participant la Dakar
FLASH
Timocom: Exporturile si importurile isi continua picajul
Conditii speciale pentru angajatii din constructii
Pretul mediu al curselor de transport de marfa, la nivelul din 2018, dar nu din cauza pandemiei
Romania ar putea folosi criza pentru a capitaliza si intari firmele romanesti
La 1,90 m, niciun van nu e suficient de confortabil
Buggyra Racing crede ca sezonul competitional 2020 nu este inca pierdut
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit