Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Automatizarea devine obligatorie

TGW Logistics Group a prezentat in premiera la LogiMat solutia automatizata de picking OmniPick, ca raspuns la cresterea tot mai rapida a comertului on-line, dar si a lipsei de forta de munca din intreaga Europa. Cel putin in industria modei comenzile au devenit mai dese pentru mai putine produse, iar colectiile de haine au ajuns sa se schimbe aproape lunar. In plus, este imposibil de prevazut cat de mare va fi cresterea comertului online in acest domeniu, conditii in care TGW considera ca automatizarea este unica solutie prin care companiile vor putea rezista pe piata.

Raffaele Destro, consultant TGW Logistics Group, a explicat ca e-commerce-ul creste in fiecare an, dar nimeni nu poate prezice cat de mult isi va continua cresterea. In industria modei se poate observa ca ciclul pentru produse noi este tot mai scurt in fiecare an. Astfel, unele branduri isi schimba colectia lunar, ceea ce este o adevarata provocare pentru expertii in supply chain. Si nimeni nu poate sa prevada care va fi rata de vanzare din magazine si din on-line. Iar Black Friday poate schimba total lucrurile de pe o zi pe alta. Insa tendinta generala in acest domeniu este pentru comenzi mai dese si mai mici.
Pentru a se pregati cat mai bine pentru viitor, tot mai multe companii investesc multi bani in instrumente de predictie. Desi cunoasterea viitorului este utila in dezvoltarea afacerii, Raffaele Destro este de parere ca firmele ar trebui sa se concentreze pe metode care sa le ajute sa faca fata situatiilor impredictibile. „Dar pentru situatiile complexe din supply chain este nevoie de strategii excelente. In ziua de astazi nimeni nu se mai indoieste de faptul ca automatizarea este una din cele mai importante chei pentru succes. Intrebarea nu este «sa automatizam?», ci mai degraba «ce tip de automatizare este mai potrivita?»“

Articole similare

Ad