Axis Communications anunta lansarea a doua solutii dedicate mediului retail ce pot fi folosite pentru prevenirea furturilor din magazine si cresterea performantelor financiare. „Retailul este un domeniu competitiv, acum, mai mult ca niciodata. Astfel, gasirea de modalitati de crestere a veniturilor, de reducere a cheltuielilor si de imbunatatire a experientei de cumparare a clientilor au devenit factori esentiali. Cu ajutorul noilor solutii ne propunem sa le oferim retailerilor informatii de business intelligence complete“, a declarat Johan Akesson, Director Business Development Retail in cadrul Axis Communications.
Noile solutii vor fi comercializate exclusiv sub numele de Axis si vor sprijini comerciantii in doua domenii critice pentru activitatea comerciala. Vor fi dezvoltate solutii dedicate optimizarii magazinelor si solutii ce au rolul de a creste veniturile si de a reduce pierderile cauzate de furturi.
Solutia de optimizare Axis include camere de supraveghere si dispozitive audio, completate de sisteme de business inteligence (sisteme informatice de identificare, extragere si analizare a datelor) si de un software dedicat de analiza.
Axis Store Optimization poate sa ofere date precise cu privire la numarul de oameni ce intra in magazin, varsta si genul acestora, poate calcula in mod automat cate persoane sunt prezente intr-o anumita zona a magazinului sau cate stau la coada.
Aceste date sunt oferite sub forma unui raport complet ce poate fi personalizat in functie de necesitatile retailerului. Solutia are si rolul de a realiza o imbunatatire a experientei de cumparare a utilizatorilor finali si de a genera noi oportunitati de vanzare, in mod direct, de exemplu prin posibilitatea de a transmite sub forma unor anunturi audio campaniile aflate in desfasurare.
Solutia de prevenire a furturilor combina software-ul de analiza cu sisteme de control acces, camere de retea Axis si videointerfoane inteligente. O astfel de solutie permite agentilor de securitate sa detecteze imediat orice tentativa de furt.