Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Bavarezii nu consideră utilă extinderea capacităților feroviare ale tunelului Brenner

Înainte de lua o decizie privind construcția unei noi linii de cale ferată în Valea Inn, către Brenner, ministrul Transporturilor din Bavaria, Kerstin Schreyer, a solicitat încă o dată dovezi ale necesității acesteia. „Încă nu s-a decis dacă este necesară o nouă rută. Potrivit acordului nostru de coaliție, necesitatea unei noi linii trebuie mai întâi dovedită”, a spus Kerstin Schreyer după o întâlnire cu ministrul Economiei Hubert Aiwanger și reprezentanți ai cetățenilor.

Noile linii ar fi destinate extinderii capacităților tunelului de bază Brenner, care este construit în Italia și Austria, pentru a ușura autostrada. Hubert Aiwanger consideră că infrastructura singură nu garantează o deplasare consecventă a mărfurilor de pe șosea pe calea ferată. „Politica federală trebuie să creeze condițiile cadru pentru a atinge acest obiectiv.”

Politicienii au fost de acord să lucreze și pentru îmbunătățirea protecției împotriva zgomotului de-a lungul traseului existent, care depășește minimul legal. „Traseul existent va gestiona, de asemenea, traficul feroviar în regiunea Rosenheim în următorii 20-30 de ani”, a spus  Hubert Aiwanger. „Ca următor pas, noi, cetățenii, solicităm acum un studiu independent cu privire la modul în care încărcăturile pe ruta existentă pot fi reduse într-un mod tehnic eficient, astfel încât politicienii să aibă o bază solidă pentru luarea deciziilor. Până când nu vor fi furnizate dovezi ale necesității noii construcții, doar traseul existent va rămâne ca intrare nordică spre Brenner”, punctează Thomas Riedrich, de la Brennerdialog Rosenheimer Land.

După sărbătorile de Paște, Deutsche Bahn dorește să prezinte o propunere de traseu concret pentru o posibilă construcție nouă. Apoi, guvernul federal trebuie să decidă asupra implementării.

Articole similare

Ad