Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Beauty 4.0: inovatia in lantul de aprovizionare in industria de frumusete

Brandurile din industria de beauty care nu inoveaza in supply chain se confrunta cu scaderea veniturilor la nivel global si creeaza astfel loc pentru aparitia unor noi jucatori in aceasta industrie dinamica.
Grupul international de logistica si transport AsstrA-Associated Traffic AG estimeaza ca in ultimii cinci ani industria europeana de moda si frumusete a inregistrat o crestere anuala de 2-3%. „Ne asteptam ca dinamica pozitiva din aceasta industrie a modei si a frumusetii sa continue si in 2018. In acest an, cererea pentru produse cosmetice va creste cu 2% si va oferi noi oportunitati pentru furnizorii de transport sa aduca plus valoare in lantul de aprovizionare din industria de beauty“, a declarat Vitaly Verbilovich, seful diviziei de Cercetare si Dezvoltare al AsstrA.
 

La nivel global, industria valoreaza 445 miliarde de dolari, cu o crestere anuala estimata de circa 4-6% pana in 2021. Totusi, aceasta crestere nu va fi distribuita in mod egal intre toti retailerii, de exemplu, vanzarile online pentru produse de frumusete in SUA au o rata de crestere de circa 19% pe an, in timp ce comertul cu materiale de constructii (mortar si caramizi) se situeaza la o crestere de aproximativ 1-2%.
Totodata, ritmul in care industria se schimba este atat de rapid, incat creeaza un nou „mediu de joaca“. Unul dintre aceste elemente ale schimbarii este tendinta spre un supply chain integrat, unde aprovizionarea, productia, transportul si vanzarea sunt independente si sunt conduse de utilizatorul final. „Incepand cu ianuarie 2018, am vazut o cerere tot mai mare pentru etichetarea produselor de frumusete din partea companiilor care exporta bunuri din UE in Rusia, ne propunem sa reactionam rapid, de aceea oferim acum etichetarea cu coduri de bare, etichetarea preturilor si ambalare pentru clientii nostri. Schimbarea principala este reprezentanta de cresterea vitezei de livrare a bunurilor“, afirma Fedor Pakush, managerul diviziei Fashion and Beauty Logistics din AsstrA.

Articole similare

Ad