Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

BMW si Daimler, investitii comune de peste 1 miliard de euro in servicii de mobilitate urbana

Grupul BMW si Daimler isi unesc serviciile de mobilitate pentru a crea o noua companie ce ofera clientilor o mobilitate urbana durabila, investind peste un miliard de euro pentru a dezvolta serviciile de car sharing, parcari, inchirieri auto, incarcare de masini electrice si transport multimodal.
Parteneriatul include cinci directii de dezvoltare:

Reach now: ofera in prezent 6.7 milioane de utilizatori si ofera acces simultan la mai multe servicii de mobilitate prin intermediul unei singure platforme, inclusiv car-sharing, ride-hailing, inchirieri de biciclete sau transport in comun;
Charge now: cu acces la peste 100.000 de puncte de incarcare din 25 de tari, aceasta solutie ajuta operatorii de flota si producatorii sa isi valorifice strategiile privind mobilitatea electrica;
Free now: ofera o varietate de servicii de transport, inclusiv cele de taxi, curse private sau inchirieri de scutere electrice. Baza de date include serviciile a peste 250.000 de soferi disponibili in cadrul platformei, serviciul fiind disponibil in prezent prin intermediul mai multor aplicatii care deservesc peste 21 de milioane de clienti;
Park now: este o platforma digitala pentru parcari ce permite identificarea locurilor de parcare, rezervarea lor si efectuarea rapida a platii. In Europa si America de Nord serviciul, disponibil deja prin intermediul unor aplicatii, este activ in 1.100 de orase si are peste 30 de milioane de clienti.
Share now: este serviciul de car-sharing prin care utilizatorii pot inchiria si pot plati vehiculele prin intermediul telefonului mobil. Prin intermediul asocierii, cei doi producatori anunta o extindere a gamei de modele disponibile, in prezent serviciul fiind folosit in 31 de orase la nivel global, cu o flota de 20.000 de masini.
Compania rezultata in urma acestei colaborari va avea sediul central la Berlin, in urmatorii cinci ani urmand a fi disponibile peste 1.000 de locuri de munca la nivel global, iar investitiile din partea celor doi producatori se vor ridica la peste 1 miliard de euro.

Articole similare

Ad