Bosch a incheiat anul fiscal 2019 in Romania cu vanzari consolidate de peste doua miliarde de lei (436 de milioane de euro). Vanzarile totale nete de 6,7 miliarde de lei (1,4 miliarde de euro), inclusiv vanzarile companiilor neconsolidate si livrarile interne catre companii afiliate, au inregistrat o crestere de 18 de procente fata de anul precedent. „Bosch a inregistrat o crestere puternica in 2019, iar compania si-a continuat planurile de investitii si extindere in Romania, urmand o strategie centrata pe tehnologie si inovatie”, a declarat Mihai Boldijar, directorul general al Robert Bosch S.R.L. si reprezentantul grupului Bosch in Romania.
„In pofida economiei globale slabe si a scaderii productiei in sectorul auto, grupul Bosch a inregistrat o evolutie pozitiva in Romania, in toate sectoarele de activitate, la inceputul lui 2020. Cu toate acestea, din cauza crizei economice la nivel mondial, 2020 este un an atipic chiar si pentru Bosch. Avand in vedere numeroasele variabile, nu putem oferi o prognoza pentru anul acesta in ansamblu?, a adaugat Boldijar. Bosch intensifica treptat activitatile de productie in Romania dupa o diminuare temporara a acestora. Compania a pus in aplicare numeroase masuri pentru a se asigura ca angajatii sunt protejati in maniera corespunzatoare impotriva infectiei cu coronavirus. Pregatirile pentru intensificarea activitatii sunt coordonate sub auspiciile unei stranse colaborari intre companie, clienti, furnizori, autoritati si reprezentantii angajatilor.
In 2019, numarul de angajati in cadrul Bosch Romania a fost de peste 8.000.