Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Bosch ofera si pe piata de logistica sistemul multi-camera din industria auto

Aceasta inovatie este necesara deoarece stivuitoarele din depozite au de ajuns in spatii inguste, printre rastele si paleti, ceea ce uneori duce la accidente si deteriorari ale produselor sau vehiculelor, deci la pierderi financiare, dar mai ales la raniri ale operatorilor. Un studiu realizat de asociatia angajatorilor din domeniul asigurarilor de risc din Germania pentru industriile lemnului si metalurgica arata ca leziunile apar mai des cand stivuitoarele merg cu spatele in zone inguste, de 1-3 m. Numai in Germania rapoartele oficiale indica faptul ca in fiecare an se produc circa 12.000 de accidente in care sunt implicate stivuitoare. Asta pentru ca ochii operatorului nu pot vedea deodata in toate directiile – si aici intervin camerele Bosch, care vor fi prezentate pentru prima data la LogiMAT.

Ele ofera o vedere la 360 de grade in jurul stivuitorului, chiar daca acesta duce marfuri voluminoase, ceea ce simplifica picking-ul si miscarea bunurilor, inclusiv in spatii inguste. Sistemul permite efectuarea cu precizie a manevrelor si estimarea cu acuratete mai mare a distantelor cand stivuitorul este in miscare. Astfel, soferii pot executa sarcinile simplu, in siguranta si eficient.
Sistemul multi-camera consta dintr-o unitate de control si patru camere foarte compacte care impreuna acopera o zona de 8×8 m. Initial camerele au fost concepute pentru autoturisme, dar acum sunt adaptate pentru necesitatile din logistica. Ele sunt pozitionate in fata, in spate si pe fiecare latura si, avand o deschidere de aproape 190 de grade, acopera intregul spatiu din jurul stivuitorului. Iar operatorii vad pe display o reprezentare realista 3D a vehiculului. Cand stivuitorul se misca, ecranul ajusteaza in timp real acoperirea spatiului din jur.
Sistemul multi-camera poate proiecta vizual drumul in fata, in spate sau in sus si pentru asta unitatea de control masoara unghiul de virare, calculeaza ruta rezultata si o arata pe ecran. Daca unghiul de virare se schimba, sistemul recalculeaza ruta si adapteaza displayul in consecinta.

Articole similare

Ad