Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Britanicii resping introducerea tahografului la vanuri

Asociatia britanica pentru transportul de marfuri (FTA) nu a fost de acord cu propunerile deputatilor comisiei parlamentare de transport de a introduce cititoare de tahografe in cabinele fiecarui camion care opereaza in prezent pe drumurile UE, ca parte a ultimului proiect al pachetului de mobilitate implementat inainte ca Marea Britanie sa paraseasca UE in 2019. Potrivit lui James Hookham, vicepresedintele CEO al FTA, propunerea ar avea un impact serios asupra vietii profesionale a celor care folosesc camionete in afacerile lor zilnice. „Fara a lua in calcul costurile instalarii tahografului pentru atat de multe companii care lucreaza in acest domeniu greu, introducerea unui astfel de echipament in sectorul de utilitare va fi inutila si consumatoare de timp“, a spus el. „Companiile mici vor avea intr-adevar timpul si capacitatea de a analiza datele necesare si de a-si planifica activitatea in jurul numeroaselor reguli noi privind timpul de lucru? Guvernele ar avea resursele necesare pentru a impune aceasta miscare? Propunerea este pur si simplu de neaplicat“.
 

Operatorii de transport marfa se confrunta deja cu o presiune tot mai mare din cauza introducerii zonelor cu aer curat in Marea Britanie in cursul acestui an, a spus FTA, care ar putea penaliza operatorii cu toate vehiculele cu exceptia celor cu cele mai noi vehicule si cresterea presiunii inflationiste si pretul ridicat ridicat pe motorina. In cel mai recent proiect al Pachetului UE privind mobilitatea, care se afla in Parlamentul European, operatorii de vehicule utilitare (vehicule comerciale intre 2,4 si 3,5 tone) ar fi obligati sa si le doteze cu tahografe, asa cum folosesc camioanele grele. „Vanurile sunt acum in centrul vietii noastre de zi cu zi cu livrarile de a doua zi pe care le fac atat pentru consumatorii casnici, dar si pentru companii. Introducerea unei masuri fara sens precum tahograful la operatorii de vanuri nu va aduce un beneficiu pentru pentru afacerile mici si medii, ci le va aduce o presiune si mai mare tocmai in momentul in care acestea ar trebui incurajate sa se dezvolte“.

Articole similare

Ad
Ad