ACR (Automobil Club Roman) isi propune sa atraga atentia barbatilor asupra nevoii de a purta centura de siguranta la volan, printr-un mesaj greu de ignorat. Campania a fost lansata in mediul online, pe Facebook si Instagram si cuprinde deja peste 200 de fotografii cu soferite, printre care si cateva vedete, purtand centura de siguranta. Campania se numeste in mod sugestiv, Seatbeltb00bing.
Campania porneste de la observarea comportamentului soferilor romani: 6 din 10 conducatori auto nu poarta centura de siguranta, barbatii au cu 77% mai multe sanse de a-si pierde viata intr-un accident auto decat femeile, si anual, de trei ori mai multi barbati decat femei isi pierd viata in accidente auto.
Scopul campaniei este sa faca purtatul centurii de siguranta un fenomen greu de ignorat in mediul online, schimband astfel un comportament.
In urma pre-lansarii campaniei in mediul online, peste 200 de soferite au postat, pe Facebook si Instagram, pe hashtag-ul #Seatbeltb00bing fotografii in care aratau ca poarta centura de siguranta, demonstrand ca siguranta la volan poate fi, cu siguranta, atragatoare. Inceputul campaniei a atras imediat atentia vedetelor, Nicoleta Luciu, Jojo si Gina Pistol alaturandu-se si postand fotografii cu centura de siguranta cuplata.
Campania continua cu un apel lansat catre toate femeile din Romania, soferite sau pasagere: haideti sa facem purtatul centurii greu de ignorat: tot ce trebuie sa faceti este sa va fotografiati purtand centura de siguranta si sa incarcati fotografiile pe Facebook sau Instagram, folosind hashtag-ul #Seatbeltb00bing.