Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cel mai „digitalizat“ Caddy din istorie

Lansat in premiera mondiala la Hanovra la finalul lui februarie, noul Caddy vine cu cateva surprize majore, cea mai importanta fiind faptul ca este construit pe o platforma transversala modulara, ce ii permite accesul la tehnologii de ultima generatie, menite sa sporeasca siguranta si confortul. In acelasi timp, a cincea generatie a monovolumului pentru livrari urbane vine cu un exterior complet nou si o imbunatatire semnificativa la nivelul postului soferului.

Pana in prezent au fost produse peste trei milioane de exemplare din iconicul Caddy, anunta Volkswagen Autovehicule Comerciale (VWAC). Acum, odata cu noua generatie, fiecare detaliu a fost reconceput de la zero, totul multumita platformei transversale modulare (MQB) pe care se bazeaza. Vizual, trecerea la MQB este evidenta deja datorita ampatamentului marit, spune producatorul german, iar designerii s-au folosit de acest avantaj tehnic existent pentru a realiza o caroserie complet reproiectata. In privinta tehnicii si echiparii, exteriorul modelului cu sapte locuri se distinge prin numeroase caracteristici noi, printre care se numara asistentul electric pentru inchiderea usilor glisante si hayonul, precum si un plafon panoramic din sticla deosebit de mare, cu o suprafata de 1,4 m2, montat deasupra primelor doua randuri de scaune. De asemenea, noi sunt si rotile din aliaj usor de 18", precum si farurile si stopurile cu leduri (echipare standard la versiunile de top). Tot o premiera o constituie si sistemul de acces si pornire fara cheie – Keyless Access (pe scurt, Kessy) – dar si asa numitul „Cockpit digital”. Nu in ultimul rand, celebrele denumiri ale echiparilor VW sunt acum reconfigurate: „Trendline“ se va numi in viitor „Caddy”, „Comfortline” se va numi „Life”, iar „Highline” va primi denumirea „Style”.

Articole similare