AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad

Centrele Omniplus acorda o atentie deosebita preventiei

„Siguranta intai” este unul dintre cele mai importante principii pentru marcile de autobuze Mercedes-Benz si Setra de la Daimler Buses. In epoca pandemiei de Covid-19, serviciilor pentru clienti li se acorda o atentie speciala pentru a reduce riscul de infectie. De aceea, brandul Omniplus de la Daimler Buses a specificat o serie de reguli stricte de protectie impotriva infectiei pentru toate operatiunile din Germania. "Sanatatea clientilor, a pasagerilor si a angajatilor este prioritara", subliniaza Ulrich Bastert, director de marketing, vanzari si relatii cu clientii al Daimler Buses. "In consecinta, cerintele sunt stricte atunci cand un autobuz Mercedes-Benz sau Setra vine in service pentru reparatii. Angajatii insa au mare grija ca riscul de infectie sa fie minimizat.“
Siguranta soferilor este, de asemenea, o prioritate a Daimler Buses. Din acest motiv, Mercedes-Benz si Setra ofera usa cabinei soferului cu un geam despartitor din sticla securizata sau din policarbonat pe intreaga latime.
Solutia este disponibila pentru Mercedes-Benz Citaro si Setra LE si se afla in pregatire si pentru alte modele. Clientii pot alege intre versiuni sau variante complet inchise sau cu fante pentru vanzarea biletelor si decupaje pentru un contor de bilete integrat. Usile cabinei respecta toate specificatiile legale, permitandu-i soferului o vedere neobstructionata a oglinzii exterioare din dreapta, precum si a oglinzii retrovizoare.
In prezent, companiile de transport de calatori beneficiaza in particular de comertul Omniplus On si de Omniplus On eShop, care ofera acces direct si rapid la gama completa de piese de schimb. In special in perioada pandemiei, cand contactele personale sunt reduse la minimum, acestea sunt servicii valoroase pentru achizitia in siguranta a pieselor de schimb.
Omniplus On eShop ofera un portofoliu complet de produse pentru marcile Mercedes-Benz si Setra. In plus, si flotele individuale ale fiecarei companii sunt integrate in magazinul electronic. Gama eShop include si piese de schimb specifice pentru vehiculele selectate, astfel ca, printr-o apasare de buton, poate fi vazuta disponibilitatea din centrul preferat. Clientii pot gasi piesele de schimb cele mai uzitate prin optiunea de acces QuickCollect. 
In centrele de service, primirea vehiculului se face in aer liber, fara contact direct. In interiorul cladirii sunt disponibile dispozitive cu solutii pentru dezinfectare, marcajele din zona de contact ajuta la distantarea sociala, iar piesele de schimb comandate sunt predate pe un blat. De asemenea, tot ce este atins – indiferent ca vorbim de cheile vehiculului, volan sau butoanele de functionare – e curatat complet. Mai presus de toate, angajatii ventileaza bine vehiculele – intotdeauna timp de 20 de minute in aer liber, inainte de a muta vehiculul si, de asemenea, inainte de a preda autobuzul catre client. Toti cei care doresc sa evite calatoria catre centrul de service pot apela la serviciul de colectare si livrare.

Articole similare

Ad