Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad

Centrul Scania de la Turda a implinit un an

Concursul de frumusete de camioane a fost organizat cu ocazia aniversarii unui an de existenta Scania Romania la Luncani, la 20 km de Turda.
Intrebat despre evolutia service-ului din zona Cluj in primul an de criza, Tord Holmstrom, Country Manager Scania Romania si Bulgaria, a declarat: „A fost un an bun pentru Scania in aceasta zona, cu un debut destul de lent, dar am recuperat in ultimele trei luni. Din punct de vedere al volumului, acesta este cu 35% mai mare decat ceea ce fusese prevazut pentru 2010. Au fost niste previziuni modeste, dar lansate inainte de criza, si de aceea suntem multumiti de rezultat.”
 

Desi volumul actual de lucru pe care il desfasoara service-ul Scania din Luncani corespunde muncii a opt mecanici, s-au mai facut angajari in continuare, astfel incat pana la finalul anului sa existe 9 sau chiar 10 oameni in atelier. „In momentul in care se atinge 85% capacitate, trebuie sa facem recrutari, astfel incat personalul creste proportional cu volumele atinse, ceea ce ne ofera timpul necesar pentru pregatirea noilor mecanici, mai ales ca pentru trainingul de baza sunt necesare aproximativ trei luni”, a precizat Tord Holmstrom.
Forta de vanzare a crescut putin la centrul din Turda pentru arealul vorbitor de limba maghiara. „Forta de vanzari este privita dintr-o perspectiva pe termen lung, nu depinde de numarul de camioane vandute, pentru ca noi credem ca un om bun de vanzari are nevoie de cel putin un an de pregatire.
Asadar, am profitat de oportunitatea oferita de criza pentru a crea o buna forta de vanzari pe termen lung”, a afirmat Country Managerul Scania Romania, care a mai adaugat: „concedierile si reducerea fortei de vanzari nu sunt, in filosofia noastra, o solutie de criza, ci trebuie sa intensifici trainingul pentru a fi mai bine pregatit pentru cand se va termina criza”.

Articole similare