Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Citroen isi completeaza gama de utilitare electrice

Pana la finalul lui 2021, Citroen va avea o gama completa de vehicule comerciale electrice. Primul model va fi e-Jumpy, care a fost lansat aceasta luna, urmat de Relay, in a doua parte a anului si un e-Berlingo in 2021. 
Citroën se asteapta sa pozitioneze e-Jumpy, numit Dispatch in Irlanda, in partea superioara a pietei BEV (Battery Electric Vehicle), cu o oferta extrem de adaptata la nevoile clientilor flotei si ale companiilor care folosesc flote LCV. Complet integrat in gama, e-Jumpy este diferit vizual doar la exterior datorita portului de incarcare pozitionat pe aripa stanga fata. In plus, modelul are si litera „e” montata in dreapta grilei si din nou pe usa din spate stanga.
Construit pe platforma multi-energie EMP2 a Grupului PSA, aceasta versiune electrica a lui Jumpy este oferita cu doua sisteme de propulsie pentru baterii, ce ofera autonomii diferite: 230 km, cu tipul de baterie de 50 kWh, si 330 km, cu cel de 75 kWh, cu 27 de module individuale. 
Cel mai important aspecte, platforma EMP2 permite montarea bateriilor in sasiu, mentinand astfel volumul de incarcare al autoutilitarei. Bateriile stocheaza si furnizeaza energia pentru motorul electric si sistemele de climatizare si incalzire. Nivelul de incarcare al acesteia este afisat pe tabloul de instrumente din fata soferului, alaturi de un semnal luminos de rezerva. 
Jumpy este disponibil in trei variante de lungime, inclusiv modelul XS la 4,60 m – proiectat pentru accesul mai usor in orase. Aceasta lungime, cuplata cu un volum de pana la 5,1 m3, face din e-Jumpy o duba extrem de compacta. Modelul are o sarcina utila de pana la 1.275 Kg si o capacitate de remorcare de pana la 1 tona pe toate versiunile.

Articole similare

Ad