Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement

Cornel Morcov, FAN Courier: „Piața are nevoie de servicii premium“

Apetitul pentru cumpărături online continuă să rămână la cote ridicate, accelerat din plin de efectele pandemiei, ceea ce determină o creștere a pieței de e-commerce cu o progresie mai mare față de anii precedenți, arată Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, pentru revista Tranzit.

„Din datele care s-au publicat până acum, în 2020, piața de e-commerce a crescut cu peste 35%, iar acest plus s-a reflectat și în veniturile noastre. Cifra de afaceri a FAN Courier a crescut anul trecut cu 27%, la peste 1 miliard de lei, ceea ce a însemnat o creștere peste nivelul industriei pentru că FAN este, probabil, printre primii jucători din industria de curierat care au intuit potențialul pieței de e-commerce cu mulți ani în urmă și a alocat investiții importante pentru a dezvolta o infrastructură specifică segmentului comerț online“, a declarat Cornel Morcov, CCO FAN Courier.

Odată cu această creștere a pieței de comerț electronic, a mai spus Cornel Morcov, revin în prim plan mai multe provocări pentru industria de curierat, cea mai importantă fiind cea legată de curieri. „La această provocare majoră aș adăuga și nevoia pieței de diversificare a unor servicii alternative de livrare, precum și servicii speciale sau premium“, a mai spus Chief Commercial Officer FAN Courier.

Articole similare

Ad