Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Corsarul Rosu a achizitionat 10 camioane Scania pentru international

Corsarul Rosu a intrat la inceputul anului pe piata de transport international cu prelate, achizitionând cinci autocamioane MAN, iar in aprilie flota a fost completata cu 10 Scania cu semiremorci Mega Varios de la Schmitz. Cunoscuta mai ales ca ofertant de produse si servicii pentru constructii, compania reincepe astfel, dupa o pauza lunga, transportul cu prelate, si, fiind implicata in 5-6 domenii de activitate, se asteapta la o crestere cu 20-25% a cifrei de afaceri fata de 2014, desi piata in general nu va creste.
Cele 10 masini 4×2 din Seria R reprezinta, asa cum arata Ion Rosu, directorul general al firmei, „un compromis intre ce vrea un sofer «scaniot» – motor puternic, cabina spatioasa – si ce vrea un patron – eficienta si consum redus“.
 

Concret, ele au motor de 410 CP, despre care producatorul spune ca este cel mai economic pentru transport international ce nu presupune greutati mari si relief dificil, sasiu coborât, suspensie pe arcuri in fata si pneumatica pe spate, Opticruise cu Cruise Control Active Prediction, retarder Scania, ESP cu posibilitate de dezactivare si cu Hill Hold, sistem Communicator C200, pregatire pentru sistemul de urmarire a flotei s.a. Camioanele beneficiaza de pachet Ecolution 120/130/140/150.000 km pe an, cu doi ani de intretinere pentru linia motrica.
Camioanele au saua de cuplare la 1.050 mm si vor tracta semiremorci Mega Varios de la Schmitz, care pot fi si mega, si cu inaltime medie, si standard, pentru adaptare la mai multe tipuri de marfuri si, implicit, pentru un plus de flexibilitate in exploatare – mai ales ca si camioanele si semiremorcile au certificat ADR.

Articole similare

Ad