DPD Romania anunta implementarea unor masuri speciale de siguranta, atat pentru angajati, cat si in ceea ce priveste coletele care vin din zonele de risc. Compania nu a intampinat probleme in privinta stocurilor, insa afirma ca a primit informari de la diversi furnizori de echipamente IT, potrivit carora stocurile de piese sunt reduse si exista unele intarzieri in livrarea de noi componente.
„Curierii si angajatii din depozite folosesc manusi si, atunci cand situatia o impune, masti, iar toate spatiile DPD Romania sunt dezinfectate la fiecare doua ore. De asemenea, efectuam triajul epidemiologic al angajatilor in principalele depozite DPD Romania. Gestionam cu prudenta intalnirile cu clientii si cu furnizorii si am decis inchiderea oficiilor DPD Collect“, au anuntat reprezentantii companiei intr-un raspuns catre Tranzit.
Mai mult, pentru coletele care sosesc din zonele cu o incidenta crescuta a COVID-19 si care necesita o eventuala perioada suplimentara de retinere, compania de curierat a delimitat spatii sterile in depozitele noastre, unde accesul se face doar cu echipament de protectie special. DPD Romania si-a instruit curierii sa le recomande clientilor plata cu cardul direct la curier. „in contextul actual, am constatat o crestere de 28% a platii cu cardul la livrare fata de aceeasi perioada a lunii trecute. De asemenea, in perioada urmatoare, recomandam livrarile in automatele DPD Safe-box, foarte simplu de utilizat. Un serviciu care nu presupune contactul direct intre curier si client, iar plata se realizeaza cu cardul.“
Legat de volumele de marfa, pana in momentul de fata compania nu a intampinat probleme, insa a primit de la diversi furnizori de echipamente IT, potrivit carora stocurile de piese sunt reduse si exista unele intarzieri in livrarea de noi componente. „Aceste intarzieri sunt influentate de reducerea circulatiei (si a volumelor) dinspre Italia, Germania, Franta, Austria si alte tari. Vestea buna este ca, in China, unii producatori si-au reluat activitatea“, ne-a mai transmis compania.