Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Crestere spectaculoasa in 2012

In ciuda crizei economice, grupul Eurolines a incheiat anul trecut cu rezultate spectaculoase pe mai multe directii de business. Este vorba in special de vanzarea pachetelor turistice, gratie colaborarii cu TUI TravelCenter Germania, dar si de transportul international cu autocarul si de comercializarea biletelor de avion. Desi tara noastra ca destinatie turistica ramane in topul preferintelor pentru romani, mai avem de lucrat la imaginea Romaniei peste hotare pentru a-i convinge pe straini sa ne treaca pragul. Iar accesibilitatea este unul dintre principalele aspecte care trebuie imbunatatite.
 

Primul an dupa asocierea cu TUI TravelCenter, in septembrie 2011, a adus o crestere semnificativa pentru grupul Eurolines in Romania, cifra totala de afaceri inregistrata in 2012 ridicandu-se la 243 de milioane de lei, cu 33% mai mult decat in anul precedent. 70% din cifra de afaceri a grupului o reprezinta activitatea Touring Europabus Romania, care detine retelele de agentii de turism Eurolines si TUI TravelCenter. „Brandul TUI era important pentru Eurolines, intrucat compania era asociata mereu cu autocarul. Pe de alta parte, TUI avea nevoie in Romania de reteaua de agentii Eurolines. Prin TUI sunt comercializate toate gamele tour-operatorilor romani si straini pe segmentul out-going, chiar daca accentul principal este, desigur, pe produsele proprii. Siguranta si calitatea nu sunt intotdeauna ieftine si s-a constatat cu placuta surprindere ca oamenii rasplatesc un produs de calitate. Astfel, in 2012 nu a crescut doar cifra de afaceri a grupului, ci si profitul. Si asta in conditiile in care oscilatia cursului valutar are efecte negative asupra cifrei de afaceri si a incasarilor“, a declarat Dragos Anastasiu, presedintele Eurolines Romania.

121% crestere la pachete turistice
In cazul pachetelor turistice distribuite prin retelele de agentii Eurolines si TUI TravelCenter, cresterea inregistrata in 2012 a fost de 121% comparativ cu anul precedent, ajungand la 43,56 milioane de lei. Iar pentru 2013 se estimeaza o crestere de 79%, gratie aportului de imagine adus de asocierea cu TUI. De altfel, investitia in imaginea TUI TravelCenter s-a ridicat pana acum la aproximativ 400.000 de euro si a inclus de la rebrandingul agentiilor Eurolines in TUI pana la deschiderea de noi puncte de lucru si alte actiuni de marketing.
Transportul international cu autocarul, operat sub marca Eurolines Romania, a crescut cu 13%, ajungand la 36,3 milioane de lei, pentru anul acesta fiind estimata o majorare cu alte opt procente. In plus, este in obiectiv si reinnoirea flotei de vehicule. Si vanzarea biletelor de avion a fost pe plus cu 45%, pana la 74,58 de milioane de lei, iar pentru 2013 a fost estimata o crestere de 18%.
Intr-un top al destinatiilor vandute de Touring Europabus in 2012, primul loc este ocupat de Romania, urmata de Bulgaria, Grecia, Turcia si Austria.

Articole similare

Ad