Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Criza de personal dezvoltă creativitatea în ceea ce privește recrutarea

XPO folosește, în afară de metoda clasică de recrutare a candidaților, întâlniri video care își propun să selecteze 150 de ucenici, din diverse profesii care au legătură cu transportul, printre care și șoferi și șoferițe de camion. Apoi acestora li se stabilește o întâlnire cu reprezentanții companiei, pentru a le spori șansele de angajare la finalul uceniciei.

Ucenicii sunt integrați total în viața și activitatea agențiilor XPO unde vor ajunge să lucreze și pot participa la proiecte, inițiativă care le permite să colaboreze în cadrul unor comunități de meserii, la proiecte concrete de dezvoltare și transformare a firmei.

Criza de forță de muncă, nu doar din transport, ci și din multe alte sectoare economice, îi face pe francezi să apeleze și la alte soluții mai puțin obișnuite de recrutare. Un acord de parteneriat între Agenția de Formare în Transport și Logistică AFT și Agenția de Educație prin Sport Apels își propune ca tinerii ieșit din școli sportive să descopere meseriile din transportul rutier de marfă și chiar să le îmbrățișeze. Din moment ce aceste școli le insuflă valori cum ar fi angajamentul, depășirea de sine și munca în echipă, Apels estimează că tinerii vor fi bine pregătiți pentru transport și logistică.

Articole similare

Ad