AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad

Cum vrea eMAG sa acapareze piata de logistica online

Piata de e-fulfillment din Romania creste in ritmul impus de eCommerce, iar acest lucru se observa prin prisma furnizorilor de astfel de servicii care s-au lansat in ultimul an. Daca pana acum vorbeam de firme a caror activitate de baza este chiar logistica online, odata cu investitia eMAG intr-un proiect dedicat acestui tip de serviciu, iata ca fullfilment-ul se extinde si in zona marilor jucatori din comertul electronic, care prefera astfel sa controleze tot lantul logistic.
 
Dupa investitiile realizate in 2018 in centre logistice proprii, care au depasit 76 de milioane de euro, eMAG anunta intrarea in zona de logistica de tip e-fulfillment. Intr-o prima faza, de serviciul Fulfillment by eMAG (FBE) beneficiaza circa 50 de parteneri din Marketplace, iar investitia tehnologica a fost de un milion de euro, dupa cum am aflat de la Florin Filote, director eMAG Marketplace, urmand ca pana la finalul acestui an compania sa mai investeasca o suma asemanatoare in extinderea sa. „Investitiile au fost directionate in dezvoltarea si integrarea in cadrul tuturor sistemelor eMAG a functionalitatilor FBE cu celelalte platforme eMAG, respectiv investitii in tehnologiile specifice fluxurilor logistice dedicate acestui program, asa cum sunt, de exemplu, sistemele de management pentru depozit WMS sau sortere automate“, explica Florin Filote. Cei 50 de selleri sunt integrati in toate fluxurile logistice interne prin intermediul mai multor servicii si sisteme, asa cum sunt cele referitoare la gestiunea stocului sau procesarea comenzilor si a retururilor ori cele de distributie, precum si prin intermediul serviciilor de customer-care si curierat. In depozitul propriu aflat in comuna Joita, in proximitatea Autostrazii A1 Bucuresti-Pitesti, partenerii carora eMAG le ofera serviciul de e-fulfillment au o zona dedicata produselor si toate fluxurile logistice, de la intrarea in depozit si pana la procesele de picking, impachetare si livrare sau retur, sunt identice cu cele destinate produselor vandute de eMAG. „Produsele incluse in programul Fulfillment by eMAG beneficiaza de toata expertiza dobandita de companie din procesarea produselor proprii, dar si de echipamentele si tehnologia din depozitul propriu, de la cele de manipulare, care sunt de ultima generatie, pana la sistemul complex de sortare a coletelor“, completeaza directorul eMAG Marketplace.

Articole similare

Ad
Ad