… de până la 220 km, dublă față de CF electric cu tehnologie de propulsie VDL. Iar prin introducere noii generații de baterii Li-ion de 350 kWh – care păstrează temperatura între 25 și 45 de grade Celsius indiferent de vreme, sporind astfe durabilitatea și nivelul de performanță – se obține și o reducere cu 700 kg a greutății proprii. Încărcarea se face la sediul transportatorului, în pauza șoferului, folosind o stație cu capacitate de 250 kW, și durează circa 75 de minute, astfel că într-o zi de lucru se poate ajunge la 500 km, o valoare foarte bună în termen de eficiență și productivitate.
Noul camion poate fi comanda deja din septembrie, iar livrările se așteaptă să înceapă în prima parte a lui 2021. Acesta se pretează la distribuție, livrare către supermarketuri și colectarea deșeurilor și este oferit în variante autotractor 4×2 cu greutate totală maximă autorizată de 37 t sau șasiu 6×2 cu axă tractoare viratoare, pentru manevrabilitate maximă, de 28 t. Ambele versiuni au motor electric de 210 kW, având cuplul de 2.000 Nm.
Reamintim că primele teste operaționale cu DAF CF electric s-au desfășurat în 2018, cu clienți germani și olandezi, iar anul trecut au început vânzările pentru a doua generație, cu soft nou și panou noul de bord.