Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Daimler mizeaza mai ales pe divizia de autoturisme de lux

Lichiditatile si vanzarile Daimler au crescut in iunie, astfel ca al doilea trimestru al anului a fost mai bun decat primul, in ciuda constrangerilor financiare mai numeroase din perioada aprilie-iunie, comparativ cu ianuarie-martie.

Vanzarile de autoturisme au crescut in iunie cu 28% fata de cele din mai, iar declaratiile reprezentantilor companiei in legatura cu trimestrele urmatoare, cand se asteapta noi cresteri ale vanzarilor si profitului, au influentat in bine si perceptia pietei asupra Daimler, asa cum remarca analistii GlobalData. „Restructurarea Daimler a ajutat la imbunatatirea rezultatelor financiare din timpul pandemiei. Inca din 2019 compania a anuntat planuri de restructurare care sa duca la economii de 1,6 miliarde de dolari americani pana in 2022, iar acum se asteapta faca economii masive prin reducerea numarului de locuri de munca, ceea ce va duce la cresterea si pe viitor a lichiditatilor. Mai ales ca a reusit si scaderea numarului de ore de lucru si a bonusurilor, in urma negocierilor cu sindicatele din Germania”, explica Rinaldo Pereira, analist senior in cadrul GlobalData.

Cele mai bune performante in viitorul apropiat se asteapta sa le aiba divizia de autoturisme de lux, dar chiar si asa exista anumite incertitudini legate de performantele ulterioare ale Daimler, din cauza temerilor ca va veni un al doilea val de Covid-19 si ca guvernele ar putea institui din nou carantina.

Articole similare

Ad