Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement

DB Schenker lansează o nouă unitate pentru promovarea start-up-urilor logistice

DB Schenker dorește să promoveze mai puternic inovațiile în logistică. În acest scop, filiala Bahn a lansat noua unitate „Schenker Ventures” joi, 5 august, prin care start-up-urile de la companii din industrie cu experiență vor fi susținute cu capital, experiență și resurse.

Potrivit companiei, noua unitate constă din doi piloni: primul pilon este acela de a grupa toate activitățile de capital de risc existente ale DB Schenker. Schenker Ventures vrea să acționeze ca un investitor pe termen lung aici. Accentul ar trebui să se concentreze pe rundele de finanțare de la faza inițială până la seria B+. Atunci când selectează startup-uri adecvate, Schenker Ventures ar dori să se concentreze asupra dezvoltării și proiectării de noi modele de afaceri orientate spre concepte logistice digitale, bazate pe tehnologie și orientate spre durabilitate.

Al doilea pilon este așa-numitul „studio de risc” care a fost înființat împreună cu agenția din Berlin MVP Factory. Scopul este de a deschide un nou drum pentru fondarea companiilor de logistică. Venture Studio este destinat să permită antreprenorilor adecvați să contribuie la schimbarea în industria logistică. Fiecare companie se bazează pe propriile sale idei, dar poate să cadă și pe concepte pe care Schenker Ventures și MVP Factory le-au dezvoltat împreună. Potrivit inițiatorilor, fondatorii selectați primesc toate resursele pentru a începe o companie de succes – inclusiv capital, mentorat și cunoștințe de specialitate.

„Vrem să fim forța motrice din spatele noilor idei în industria logistică. Și vrem să modelăm viitorul digital și într-un mod ecologic”, a declarat Jochen Thewes, CEO DB Schenker. „Construirea unei afaceri nu este o sarcină ușoară. Împreună cu echipele fondatoare, folosim expertiza noastră în dezvoltarea produselor pentru a valida rapid ideile, a dezvolta prototipuri și a găsi primii clienți plătitori care cresc șansele de succes”, a adăugat Philipp Petrescu, CEO MVP Factory.

Conform propriilor informații, DB Schenker a lucrat cu peste 50 de startup-uri și companii de tehnologie din întreaga lume, inclusiv cu 16 startup-uri din țări vorbitoare de limbă germană. Filiala Deutsche Bahn menționează investiția și cooperarea cu Volocopter, un producător de taxiuri și drone de marfă, și cu Gideon Brothers, un dezvoltator de roboți mobili autonomi, ca fiind cele mai recente succese ale acestei colaborări. 

Articole similare

Ad