Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DB Schenker testează logistica șantierului controlat de la distanță

Fernride, un start-up pentru procesele de logistică fără șofer cu sediul la München, împreună cu furnizorul de servicii logistice DB Schenker , a dovedit fezabilitatea tehnică a logisticii de șantier fără șofer. După cum raportează Fernride, pentru proiectul-pilot de la Schenker, un autocamion cu schimbător electric de tip Kamag E-Wiesel a fost echipat cu așa-numita tehnologie de teleoperare a lui Fernride.

Prototipul a primit un senzor și un kit de cameră special conceput pentru cutii mobile. Imaginile ajung la stația de lucru a computerului șoferului în afara vehiculului. Acest teleoperator a fost capabil să trimită comenzi specifice vehiculului în timp real de la locul său de muncă folosind pedala de accelerație, frâna, volanul și joystick-ul. 

În acest fel, vehiculul a reușit să deplaseze cutii mobile în condiții reale într-o curte fără șofer și prin telecomandă. „Acestea sunt experiențe critice pe care le-am adunat despre posibilele utilizări ale vehiculelor autonome”, subliniază Hendrik Kramer, cofondator și CEO al Fernride. Acest lucru oferă clienților precum DB Schenker „o poziție de plecare excelentă pe piața extrem de competitivă a logisticii autonome”.

„Teleoperarea este un prim pas pe drumul către obiectivul nostru de a crește treptat automatizarea curților noastre. Ne putem imagina foarte bine că tehnologia va deveni o parte importantă a strategiei noastre”, spune Christoph Herchenhein, șeful operațiunilor de terminal la DB Schenker.

Articole similare

Ad