Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DHL se dublează pe esports cu parteneriat extins ESL FACEIT Group

Parteneriatul va continua în anii următori pentru aceste evenimente esports apreciate, precum și pentru alte produse EFG. În calitate de partener oficial de logistică, DHL își va extinde implicarea în Snapdragon Pro Series, cea mai mare ligă esports mobilă multi-titlu din lume.

DHL Group și ESL FACEIT Group (EFG), cea mai importantă companie de divertisment în domeniul esports și al jocurilor video, au anunțat prelungirea pe mai mulți ani a parteneriatului lor de lungă durată pentru a crește vizibilitatea și relevanța mărcii DHL în rândul comunității esports și de jocuri.

DHL și EFG au colaborat cu mare succes în ultimii șase ani, creând experiențe de neuitat pentru fani la turneele Counter-Strike 2 și Dota 2 prin campanii comune și logistică pentru evenimente. Acest parteneriat va continua în anii următori pentru aceste evenimente esports apreciate, precum și pentru alte produse EFG. În calitate de partener logistic oficial, DHL își va extinde implicarea în Snapdragon Pro Series, cea mai mare ligă de sporturi electronice mobile multi-titlu din lume. În plus, DHL va sprijini mai multe festivaluri de gaming DreamHack la nivel global, care prezintă tot ce înseamnă gaming sub același acoperiș, într-o experiență de trei zile de gaming lifestyle.

Campanii de recrutare de succes ale DHL în comunitatea jocurilor și esports

La toate aceste evenimente EFG, DHL va continua să își pună la dispoziție expertiza logistică unică, inclusiv prin gestionarea transportului tehnologiei necesare pentru scenă și difuzare, prin asistență la instalațiile video și prin facilitarea distribuției de monitoare și scaune de joc. În plus, DHL va continua campaniile sale de marketing alături de cele mai prestigioase turnee din lume, inclusiv programul său de premiere a celui mai valoros jucător. Parteneriatul permite, de asemenea, DHL să se alinieze cu publicul său țintă pentru campanii extinse de angajare și recrutare în rândul comunității de gaming și esports pasionate de tehnologie. Aceste campanii au dus la mai mult de 10.000 de cereri de angajare la DHL Group începând cu 2022.

„DHL s-a impus ca un brand definitoriu în sectorul esports. Datorită parteneriatului nostru cu EFG, am construit o legătură strânsă cu fanii jocurilor și ai esports – și astfel cu un public tânăr cu o mare afinitate pentru tehnologie și comerț electronic, în special în generațiile Z și Alpha”, a declarat Arjan Sissing, Head of Group Brand Marketing la DHL Group.În acest grup țintă, DHL nu numai că îmbogățește experiența fanilor cu angajamentul său, dar se poziționează și ca o companie progresistă și un angajator atractiv. Feedback-ul foarte pozitiv arată că comunicăm într-un limbaj care rezonează cu ei.”

Numărul fanilor esports la nivel mondial este în creștere

Se așteaptă ca numărul fanilor esports la nivel global să ajungă la peste 640 de milioane de persoane în anul următor, iar evenimentele EFG oferă șansa de a ajunge la fanii din întreaga cultură a jocurilor care nu sunt implicați în canalele tradiționale de marketing. Evenimentele Counter-Strike 2 și Dota 2 au devenit unele dintre cele mai urmărite turnee din esports, ambele jocuri rămânând printre cele mai jucate titluri zilnic pe PC. Sectorul jocurilor mobile înregistrează, de asemenea, o creștere, exemplificată de seria Snapdragon Pro, care și-a extins baza de jucători la peste 4,3 milioane de concurenți de la lansarea sa din aprilie 2022. În plus, numărul de vizitatori care vin la festivalurile DreamHack a continuat să crească într-un ritm rapid de la lansarea sa, DreamHack Dallas atingând un record de 55.000 de participanți în iunie 2024.

Angajament cu un grup țintă entuziast

„Prin parteneriatul său cu EFG, DHL a devenit un brand care inspiră fanii jocurilor ca nimeni altul”, a declarat Rodrigo Samwell, Chief Commercial Officer, ESL FACEIT Group. „Vedem mii de fani scandând „DHL” la evenimentele noastre live, iar dragostea pe care comunitatea esports o arată pentru DHL este de-a dreptul extraordinară. Acest sprijin este o dovadă a faptului că strategia comună pe termen lung a EFG și a DHL rezonează cu cei mai importanți oameni: fanii noștri.” DHL construiește, de asemenea, un angajament cu acest grup țintă entuziast prin intermediul jocurilor mobile, inclusiv cu propriile sale produse, cum ar fi jocul EffiBOT, care este relansat în acest an și poate fi descărcat din cele mai importante magazine de aplicații. În acest joc de sărit și alergat, jucătorii colectează colete în mediile DHL, de exemplu într-un depozit sau într-un aeroport. În anul precedent, DHL a atins pragul de 100.000 de descărcări și 2 milioane de jocuri.

Articole similare

Ad