Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Distributie usoara: RENAULT

Kangoo se remarca prin modularitate: volumul portbagajului este de 660 l, insa tableta de compartimentare a acestuia poate fi reglata in doua pozitii orizontale sau poate fi depozitata in spatele banchetei, marind astfel volumul util. Daca se rabateaza bancheta spate volumul poate ajunge pana la 1,5 m3, iar suplimentar, prin plierea scaunului pasagerului, volumul se mareste pana la 2,8 m3.

Kangoo Express are acelasi concept ca modelul destinat transportului de pasageri, numai ca are doar doua locuri. Spatiul de incarcare ajunge la maximum 3,5 m3, iar latimea de trecere intre pavilioanele rotilor spate este de 1,21 m. Kangoo Express, cu dimensiuni 4.213x 1.829×1.783 mm (Lxlxh) este disponibil in doua versiuni de motorizare diesel (K9K de 75 CP si 90 CP).

Kangoo Express este echipat cu transmisie manuala cu cinci trepte plus marsarier, iar sistemul de franare dispune de frane-disc pe axele fata si spate.
Kangoo este disponibil si in varianta electrica Kangoo ZE (Zero Emisii), cu motor electric de 60 CP, baterie Li-Ion de 22 kWh, sarcina utila de 650 kg si volum util de 3-4,5 m3. Despre acest model, desemnat Vanul Anului 2012, puteti afla mai multe detalii in articolul dedicat noutatilor de pe segmentul vanurilor.
Kangoo Express Maxi si Trafic au fost innoite in 2010 si pastreaza designul generatiei anterioare, dar aduc mici ajustari ale dimensiunilor utile, pentru capacitati mai mari de incarcare si mai mult confort pentru sofer. Primul dintre ele este cu 384 mm mai lung decat Kangoo Expres clasic, ajungand la o lungime utila de 2,1 m (2,9 cu scaunul din dreapta pliat), in conditiile unui ampatament de 3,1 m, care-l face si usor de manevrat. Volumul util poate ajunge la 4,5 m3 (cu 1 m3 mai mult decat la Kangoo Express clasic), iar sarcina utila este de 800 kg. Versiunea maxi are motor diesel de 1,5 l dCi, de 90 CP, si, in functie de aplicatie, este disponibila cu cabina de doua sau cinci locuri.
Noul Trafic se remarca prin consumul redus de carburant si confort si are bord nou, cu mai multe detalii practice: suport pentru documente A4 in partea central-superioara, spatiu suplimentar de depozitare in dreapta (pentru modelele care nu sunt echipate cu air-bag pentru pasager) si alte spatii auxiliare de depozitare in zona centrala. Cele doua variante disponibile (Passenger si Grand Passenger) dispun de sisteme de ultima generatie pentru protectia pasagerilor: ABS-ul este asociat cu EBV – repartitor electronic al fortei de franare – si AFU – asistenta la franarea de urgenta.
Trafic este propulsat de motorul diesel common-rail 2,0 dCi, de 115 CP, in tandem cu transmisia manuala cu 6+1 trepte. In configuratia van, vehiculul este disponibil in doua versiuni de lungime si doua de inaltime si este recomandat pentru transportul marfurilor lungi, avand o lungime utila de pana la 2,80 m. Volumul util ajunge la 8,3 m3 in varianta L2H2.
Si noul Master a fost lansat in 2010 si este disponibil in peste 300 de variante, ce rezulta din 29 de versiuni de caroserie, trei variante de inaltimi, patru de lungimi si trei ampatamente, tractiune pe fata sau pe spate, punte simpla sau dubla si 40 de tipuri de caroserii: van, cabina cu platforma, autosasiu, combi, microbuz s.a. Greutatea totala este de pana la 4,5 t (caz in care axa spate este jumelata), iar volumul util este de la 8 la 17 m3.
Costurile de intretinere si exploatare declarate de producator sunt cu 27% mai mici decat la vechiul Master. Vehiculul este echipat cu motor Euro 5 de 2,3 l si 100, 125 sau 150 CP si cu transmisie manuala sau robotizata cu sase trepte. Designul usilor a fost imbunatatit, pentru acces mai usor la compartimentul de marfa: usa culisanta de pe dreapta este mai lata cu 17 cm – cea mai mare de pe piata – iar optional se poate monta o usa asemanatoare pe stanga, pentru a usura incarcarea/descarcarea.
Vehiculul are o cabina cu 5,6 cm mai lunga si este si mai confortabil, datorita reconfigurarii pozitiei soferului – care sporeste si vizibilitatea, cu 1,3° pe verticala si 7,2° pe orizontala – si noului design al panoului de comenzi. Interiorul cabinei a fost organizat astfel incat spatiul sa fie utilizat la maximum, iar fata de versiunea anterioara i-au fost aduse doua inovatii: suportul pentru documente, montat pe bord, este acum retractabil, astfel incat sa nu obstructioneze vizibilitatea soferului, iar tableta din spatarul scaunului din mijloc, pliabil pentru a se transforma intr-o masuta, se poate roti la 30°, pentru a veni cu fata spre sofer.

Articole similare

Ad