AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement

DL300-3, puternic si versatile

Doosan Infracore Construction Equipment a lansat recent incarcatorul pe roti DL300-3 de mare capacitate, care corespunde standardului de poluare Stage IIIB. Utilajul a fost gandit pentru a oferi performante excelente, manevrabilitate, servisabilitate, fiabilitate si, nu in ultimul rand, confort sporit pentru operator.

Cu o capacitate a cupei de pana la 3,3 m3, noul incarcator pe roti Doosan DL300-3 este gandit astfel incat sa deserveasca o gama mare de aplicatii, de la incarcarea si transportul materialelor granulate (cum ar fi nisipul), pana la diferite operatiuni industriale, in mina sau cariere.
 

DL300-3 este propulsat de puternicul motor diesel Scania DC09 de noua litri, cu cinci cilindri, care dezvolta o putere maxima de 202 kW (275 CP) la 1.800 rpm. Utilajul face parte din familia de incarcatoare pe roti Doosan care se aliniaza standardului de poluare Stage IIIB, gratie utilizarii tehnologiei de reducere catalitica selectiva (SCR), beneficiind, in acelasi timp, de o noua transmisie produsa de ZF (Zahnrad Fabrik) si de alte cateva echipari menite sa scada consumul de combustibil. De altfel, spre deosebire de alte utilaje similare, cu motoare ce folosesc tehnologia de recirculare a gazelor de emisie (EGR), DL300-3 are un consum mai mic in medie cu 10%. Un avantaj suplimentar in folosirea SCR il reprezinta si posibilitatile mai mari de revanzare a echipamentului pe piata de second-hand, fiind usor de revenit la Tier 2 pentru piete in care nu se solicita standarde superioare.

Consum redus de carburant
Noua cutie de viteze ZF cu cinci trepte optimizeaza transferul puterii de la motor catre roti si contribuie semnificativ la reducerea consumului de carburant. Trecerea de la patru la cinci trepte confera un timp mai rapid de raspuns la comenzi si acceleratie imbunatatita, mai ales pe teren denivelat. Variatia turatiei motorului este mai mica, gratie decalajelor mai mici dintre trepte, iar o turatie medie redusa per ciclu de exploatare determina, in final, consum mai mic. Fiind imbunatatita calitatea schimbarii intre treptele de viteza, zgomotul a fost diminuat in paralel cu cresterea productivitatii si a performantelor la rulare.
Noul incarcator de mare capacitate are trei regimuri de lucru ale motorului, Eco, Normal si Power, pentru a putea adapta echipamentul conditiilor variate de lucru, care necesita turatii diferite ale propulsorului si selectare diferita a treptelor de viteza. Cu ajutorul functiei „Power-Up”, operatorul poate alege manual urmatorul mod de lucru, cel mai performant, prin apasarea completa a pedalei de acceleratie. Practic, poate utiliza modul „Normal” de functionare si, in acelasi timp, poate schimba rapid la „Power” atunci cand conditiile de lucru o impun. Indicatorul Eco ofera informatii in timp real despre …

Articole similare