DPD a lansat serviciul DPD Collect, o solutie eco-friendly, rapida si flexibila de livrare si expediere a coletelor, in urma unei investitii de 1,2 milioane de euro. DPD Collect consta dintr-o retea de automate postale si oficii amplasate in spatii comerciale si cladiri de birouri, dar si in locatii proprii. Noul serviciu se adreseaza tuturor segmentelor de business (B2B, B2C), precum si persoanelor fizice care vor sa expedieze colete de la usa la punct fix, punct fix la usa sau punct fix la punct fix. Serviciul presupune costuri reduse, timp de livrare de 24 h, disponibilitate extinsa a coletului (pana la cinci zile lucratoare) si flexibilitate in ceea ce priveste preluarea si livrarea. Serviciul este accesibil prin aplicatia myDPD, care ofera optiunea de track&trace online si posibilitatea de plata. „Dinamismul care caracterizeaza piata comertului electronic ne motiveaza sa venim cu solutii inovatoare care sa acopere nevoile partenerilor nostri din industria e-commerce si nu numai, oferindu-le noi modalitati flexibile de livrare si expediere“, a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.
Serviciul este disponibil din septembrie in peste 50 de locatii din Bucuresti, iar pana la finalul anului compania estimeaza extinderea la nivel national, printr-o retea de 100 de puncte DPD Collect, in principalele orase din Romania. „Pentru locatiile automatelor postale am ales atat spatii comerciale, cat si de business, accesibile oamenilor in traseul lor zilnic si cu un program flexibil pentru ridicarea si expedierea coletelor. Astfel, locuitorii din orasele in care acest serviciu este activ si care doresc sa isi ridice sau sa expedieze singuri coletul au de acum posibilitatea sa faca acest lucru”, a adaugat Lucian Aldescu.