Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DSV Panalpina cumpără GIL Agility și devine al treilea operator logistic din lume

La doi ani după achiziția Panalpina, DSV Panalpina anunță o nouă mișcare similară foarte importantă, ce vizează Agility Global Integrated Logistics (GIL), în valoare de 4,2 miliarde de dolari americani.

Achizițiile și fuziunile reprezintă o parte semnificativă a strategiei DSV Panalpina și compania și-a dovedit de multe ori abilitatea de a cumpăra și integra cu succes operatori cu modele similare de afaceri. De curând a terminat de integrat cea mai mare achiziție a sa de până acum, Panalpina, și când va integra și GIL va fi a treia cea mai mare companie de transport și logistică din lume, cu venituri totale de circa 22 de miliarde de USD și mai mult de 70.000 de angajați.

Asta deoarece GIL, parte a Agility, este unul dintre cei mai mari expeditori și furnizori de servicii de contract logistics (3PL) din lume, care a avut anul trecut venituri de patru miliarde de dolari americani, provenite mai ales din transportul aerian și maritim.

Deci mai ales divizia aeriană și maritimă a DSP Panalpina, cea mai mare pe care o are compania, va fi întărită de achiziția GIL și va permite o poziție de frunte pe piața mondială, cu aproape 2,8 milioane de containere și peste 1,5 milioane de tone de mărfuri transportate aerian în fiecare an.

Capabilitățile de contract logistics, în creștere substanțială datorită supply chain-ului complex și canalelor de distribuție aflate în schimbare, va aduce DSV un plus de 1,4 milioane de metri pătrați de depozitare, mai ales în APAC și Orientul Mijlociu. Dar GIL va adăuga și volume mari de transport rutier de mărfuri în Europa și Orientul Mijlociu, și deci va crește competitivitatea DSV în toate cele trei divizii ale sale.

DSV și GIL au numeroase similarități în ceea ce privește modelele de afaceri, serviciile și strategiile, astfel că se vor potrivi foarte bine, așa cum declară CEO-ul DSV Panalpina, Jens Bjørn Andersen.

Tranzacția se așteaptă să se finalizeze în al treilea trimestru din 2021, când vor fi obținute toate aprobările necesare. Până atunci cele două companii vor opera separat și independent una de alta.

Articole similare

Ad