Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Edward Petrescu, Axes Software: Cresc cererile pentru solutiile logistice venite de la magazinele online

Implementarea unui WMS pentru o companiei din retailul traditional care doreste sa intre pe zona de comert electronic dureaza, in medie, 3-4 luni de zile, in functie de volume, a declarat Edward Petrescu, CEO Axes Software, furnizor romanesc de solutii logistice, in cadrul videoconferintei Tranzit „De la raft in online. SARS-CoV-2 digitalizeaza industria retail-ului alimentar“.

Comparativ cu un depozit axat pe livrarile online, care gestioneaza un numar mai mare de comenzi, dar cu o frecventa mai ridicata, intr-un depozit traditional comenzile sunt mai voluminoase din punct de vedere cantitativ, dar au o frecventa mai scazuta, a explicat Edward Petrescu, a carei companie a inceput sa furnizeze solutii pentru retailul online in urma cu 10 ani. In afara numarului mai mare de linii care trebuie procesate, dinamica stocului reprezinta o alta diferenta, in special la acei retaileri prezenti in ambele tipuri de comert. „Picking-ul se face de pe raft si apar multe provocari aici. Nu in ultimul rand, pentru un magazin online toata partea de software din ecosistemul clientului trebuie sa raspunda foarte rapid, la nivelul milisecundelor sau al secundelor, oricarei cerinte. Spre exemplu, generarea unui AWB sau a unei facturi nu ar trebui sa dureze mai mult de 2-3 secunde“, a spus CEO-ul Axes Sofware. Pentru ca magazinele online se indreapta, de regula, catre industria de curierat pentru livrarea last mile, compania are mai putini parteneri interesati si de partea de optimizare de transport, insa exista si companii care au preferat sa apeleze si la astfel de solutii pentru a-si eficientiza intreg lantul logistic. 
 
In perioada pandemiei, Axes Software a inregistrat o crestere a cererii din partea clientilor care activeaza in online, atat parteneri mai vechi, cat si companii noi, clienti din retailul traditional care au trecut in zona de online, chiar si lanturi mari. „Nu doar FMCG-ul a inregistrat cresteri, ci si zona de materiale de constructii sau de birouri si IT. In cazul unor magazine care vor sa treaca la online, pe langa schimbarea platformei web, trebuie avut in vedere si aplicatia WMS, o astfel de implementare poate dura doua, trei luni, in functie de specificitatea marfii si de volume“, a mai punctat Edward Petrescu in cadrul videoconferintei Tranzit. 
 

Articole similare

Ad