Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Eficienta si reducerea costurilor de operare primeaza (III)

In lupta pentru cele sapte trofee Trailer Innovation – competitie din al carei juriu face parte si revista Tranzit – acordate la categoriile Caroserie, Sasiu, Componente, Siguranta, Mediu, Concept si Smart Trailer s-au inscris anul acesta 66 de inovatii, pe care vom continua sa le prezentam si in urmatoarele luni
La categoria Concept a castigat Kögel, cu 114 puncte, datorita noii generatii de semiremorci cu prelata NOVUM, mai stabile si mai usor de manevrat, cu sarcina utila mai mare, care au cadrul exterior sudat, rezistent la torsiune, cu bare transversale pe intreaga latime, ce pot suporta sarcini utile mari si incarcaturi de dimensiuni reduse, dar de greutate mare. Despre acest model puteti citi mai multe in numarul din august al revistei, in articolul dedicat evenimentului pre IAA organizat de Kögel.
 

Urmeaza in clasament Huesker Synthetic, cu 103 puncte, care a inscris in competitie Flexcover Combi Plus, o basculanta din aluminiu cu un sistem flexibil de transport ce ajuta la evitarea cursele pe gol, cu beneficii majore din punct de vedere al economiei si ecologiei. Avand o extensie modulara care incorporeaza un sac flexibil de depozitare, sistemul permite si incarcarea alternativa de produse lichide, si solide. De aceea haionul care se poate inlocui usor include si instalatia completa cu pompa si sacul pliat flexibil. Fara extensie, basculanta are un volum de circa 50 m3 pentru materiale solide vrac, iar noul sistem, in care haionul standard este inlocuit cu instalatia de pompa si de sac, permite transportul de lichide fara alta conversie. Folosirea unei membrane din PVC robuste si cu rezistenta chimica mare ii permite benei sa incarce nu numai balegar, ci si fertilizatori lichizi, pesticide, saramura s.a. Instalarea haionului nu ia din volumul util pentru marfuri solide, deoarece adauga circa 50 cm la lungimea benei, garantand ca aceasta ramane totusi compacta si usor de manevrat. Haionul poate fi demontat usor pentru a fi inlocuit cu unul standard, ceea ce creste cu circa 1.000 kg sarcina utila si se face mai ales in transporturi sezoniere, cum ar fi cele de sfecla. Fara aceasta inlocuire se pot transporta circa 27 m3 de lichide si circa 50 m3 de solide in curse alternative. Iar haionul se deschide la peste 90O pentru descarcarea marfurilor solide, ceea ce permite transportul de paleti, paie s.a.

Articole similare